آیا تا بحال به نحوه خرید کارتن سه لا و همچنین نحوه تولید آن در کشور توجه کرده اید؟ اگر قصد خرید این محصول را دارید با ما در ادامه موضوع همراه شوید.

کارخانه های کارتن سازی از مشتریان ثابت انواع ورق مقوا و کارتن هستند و یکی از پر طرفدار ترین کارتن ها نوع سه لایه آن است که در جعبه سازی کاربرد های زیادی دارد که در دو نوع کرافت ایرانی و خارجی در دسترس مشتریان است. نحوه فروش کارتن سه لا نیز با توجه به شرایط و نیاز مشتری می تواند به طرق مختلف انجام شود که در ادامه به برخی از آنها اشاره خواهیم کرد.

تولیدی کارتن سه لا

کارخانه های تولیدی ورق کارتن با دستگاه های پیشرفته و مدرن در کشور به تولید این کارتن ها در انواع گوناگون مشغول هستند که نوع بازیافتی (ساخته شده با خمیر کاغذ) و غیر بازیافتی ( ساخته شده با خمیر چوب) دو شیوه تولید کارتن هستند. در تولیدی کارتن جهت افزایش مقاومت تعداد لایه ها و ارتفاع فلوت ها را افزایش و به مقاومت و استحکام لازم می رسند.

در کشور کارخانه های تولیدی مقوا و کارتن به نسبت گذشته از نظر تعداد و تکنولوژی تولید از رشد چشمگیری برخوردار بوده اند که به دلیل وجود مواد اولیه مرغوب ( انواع درختان مخصوص مقوا و کارتن سازی) و همچنین تولید بومی دستگاه های مربوطه، کیفیت بالا و تولید کارتن ارزان قیمت را شاهد هستیم. برخی خدمات این کارخانه ها عبارتند از :

  • تولید مقوا و کارتن با ابعاد و گرماژ های مختلف
  • فروش عمده کارتن سه لا، پنج لا، هفت لا، و انواع مقوا
  • صادرات کارتن به کشور های همسایه
  • برخی کارخانجات امکان خرید اینترنتی کارتن را برای مشتریان عمده مهیا ساخته اند
  • و…

خرید کارتن دو لا

بعد از پرداختن به موضوع خرید کارتن سه لا به کارتن دو لا که بیشتر به عنوان عایق و حفاظ از آن استفاده می‌شود می پردازیم.

کارتن دو لا که از یک لایه کاغذ صاف و یک لایه کاغذ چین دار ساخته به نام سینگل فیس در بازار موجود است، از این کارتن نمی توان در کارتن سازی استفاده نمود زیرا به دلیل برخورداری از یک لایه صاف، بسیار نرم و ایستایی ندارد.

آیا تا بحال کارتن مورد استفاده در داخل بیسکوئیت را مشاهده کرده اید؟ حتما متوجه شدید که این سینگل فیس ها نقش حفاظ را بازی می کنند البته در کارگاه های صنعتی در کف سالن ها از نمونه های مقاوم تر آنها استفاده می شود.

خرید اینترنتی کارتن سه لا

برای خرید کارتن سه لا به صورت اینترنتی باید به فروشگاهای اینترنتی یا برخی شبکه های اجتماعی که در این زمینه فعالیت می‌کنند مراجعه نمود که قیمت کارتن سه لا در این مورد می تواند به نسبت بازار مناسب تر و ارزان تر باشد همچنین تنوع محصول به دلیل افزایش فروشندگان بیشتر خواهد بود.

برخی خدمات این فروشگاه‌ها عبارتند از :

  • ارسال کالا به هر نقطه از کشور در کمترین زمان ممکن
  • فروش عمده کارتن در انواع و اقسام مختلف با ابعاد متنوع
  • امکان سفارشی سازی محصول بسته به درخواست مشتری
  • و…

خرید اینترنتی کارتن سه لا گرید سرد خانه

کارخانه های تولیدی کارتن با خلاقیت و همچنین رعایت استانداردهای اجباری از طریق ترکیب مواد و لایه های مختلف،

محصولات جدیدی تولید که بسته به شرایط مختلف از آن استفاده می‌شود.

به عنوان مثال کارتن سردخانه ای، از آنجایی که این کارتن ها در معرض رطوبت و فشار زیاد هستند نیاز از تا از کاغذ های مقاوم در ساخت آن استفاده شود به همین دلیل برای جنس رویه از کاغذ کرافت که دارای مقاومت کششی مناسب هستند استفاده می شود همچنین برای لایه فلوتینگ از جهت مقاومت در برابر رطوبت باید از لایه کاغذ چین دار مناسب استفاده شود.

برای خرید کارتن سه لا با این گرید ها حتما به شرکت های معتبر که در این حوزه فعالیت می کنند مراجعه نمایید، این شرکت ها گاها دارای سایت اینترنتی جهت بهبود خدمات خود هستند.

برخی شرکت های سودجو به جای استفاده از کرافت از نوع بازیافتی استفاده می کنند و از جایی که کاغذ کرافت اصلی یک طرف آن خاکستری و طرف دیگر آن قهوه ای یا زرد است، با استفاده از فرایند رنگ آمیزی، آن را به شکل کرافت درآورده که به آن شبه کرافت گویند که با کرافت اصلی متفاوت است و راه تشخیص آن استفاده از چند قطره آب است به این صورت که کرافت به مدت چند ثانیه از نفوذ رطوبت جلوگیری می کند.

خرید کارتن سه لا

مرکز خرید ورق کارتن سازی

ورق سازی برای ساخت جعبه های مقوایی طیف گسترده ای از انواع مقوا و کارتن را در بر می‌گیرد تا جایی که کارخانه های بزرگ، از انواع مقوا تا انواع کارتن را تولید می کنند و به مشتریان خود که بیشتر آنها کارخانه های جعبه سازی هستند عرضه کرده و یکی از مهم‌ترین مراکز در صنعت‌ جعبه به شمار می روند.

پس به این کارخانه ها را می‌توان به عنوان بهترین مرکز خرید ورق کارتن سازی نام برد زیرا هم از جهت قیمت و هم از بعد تنوع محصول از جایگاه ویژه ای برخوردار هستند. برخی از محصولات قابل عرضه این کارخانه ها عبارتند از :

  • فروش انواع ورق کارتن
  • توزیع انواع کاغذ های کارتن سازی مانند کاغذ کرافت به دو شکل شیت و رول
  • فروش مقوا در انواع و اقسام مختلف با گرماژ های مختلف مانند مقوای پشت طوسی، مقوای پشت سفید و…
  • و…

فلوت ها در کارتن سازی

در خرید کارتن سه لا و انواع دیگر آن با لایه های بیشتر به منظور برخورداری از مقاومت بیشتر از فلوت ها و کاغذ های کنگره ای یا چین دار استفاده می کنند که هر چه ارتفاع آن بیشتر باشد مقاومت کارتن را افزایش می دهد. این فلوت ها در دسته زیر تقسیم بندی می شوند ‌ :

  • فلوت A
  • فلوت B
  • فلوت C
  • فلوت E
  • فلوت F

در تقسیم بندی فلوت ها نوع A   دارای بیشترین ارتفاع و در بسته بندی وسایل سنگین و شکستنی بیشترین استفاده را دارد و فلوت F از کمترین ارتفاع و در صنایعی مانند تولید جعبه پیتزا و انواع جعبه مواد غذایی، از محبوبیت بیشتری برخوردار است.

 

درباره samaneh rahimi

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

WeCreativez WhatsApp Support
معمولا در ساعات کاری زیر یک ساعت پاسخ داده می شود.