کاغذ کرافت از سولفات خمیر پالپ تولید می شود که  تنوع بسیاری دارند به عنوان مثال کاغذ کرافت سفید نشده، که از این نوع کاغذ در بسته بندی استفاده می شود و نوع سفید شده آن، که برای تولید کاغذ با بافت قوی کاربرد دارد.

کاغذ کرافت دارای  از لیگنین کمتری نسبت به انواع کاغذ های دیگر برخوردار است از همین رو دارای مقاوت مکانیکی بیشتری است. این  کاغذ در گرماژ بیش از ۴۰ گرم در بازار یافت می شود. برای خرید کاغذ کرافت در تهران میتوان به تولید کنندگان و فروشندگان آن که به صورت عمده و خرده فروشی فعالیت می کنند رجوع کرد بالطبع در خرید مستقیم کاغذ کرافت، قیمت برای خریدار ارزان تر تمام می شود.

تولید کنندگان کاغذ کرافت در ایران

ایران به دلیل زیر ساخت های مناسب و دارا بودن مواد اولیه مناسب تولید انوع کارتن یکی از کشور های دز حال پیشرفت در این حوزه محسوب می شود. کارخانه های تولید کننده  کاغذ کرافت ، این کاغذ را از مراحل کرافت سازی بر روی خمیر چوب تولید می کنند، معمولا جنس این نوع کاغذ را محکم و زبر و در گرماژ های بالای ۴۰ گرم تولید می‌ کنند. قیمت کاغذ کرافت ایرانی به نسبت انواع خارجی مناسب‌تر و کیفیتی مناسب دارا می باشد که همین امر باعث شده است که مشتریان و تجار خارجی از طریق خرید کاغذ کرافت ایرانی به تجارت این کالا مشغول باشند.

مرکز عرضه کاغذ کرافت رنگی

خرید کاغذ کرافت رنگی توسط شرکت های تولید کننده بسیاری انجام می‌شود که یکی از آنها سازندگان ساک های تبلیغاتی هستند، از آنجایی که یک ساک با رنگ های زنده و خوش رنگ تاثیر بیشتری از یک رنگ ساده دارد همین موضوع سازندگان این محصولات را بر آن داشت تا از انواع رنگ های متنوع در ساخت آن استفاده کنند و چون برخی ساک های تبلیغاتی را از کاغذ کرافت تهیه می کنند نیاز است تا تولید کنندگان به سمت مراکز فروش کاغذ کرافت رنگی بروند. این کاغذ در انواع رنگ ها، ابعاد مختلف و همچنین گرماژ های متفاوت عرضه می شود مه در بازار به راحتی قابل خرید می باشد.

فروش کاغذ کرافت خارجی

برای خرید کاغذ کرافت خارجی باید به مراکز پخش آن در شهرهای بزرگ و کوچک مراجعه نمود که اگر به دنبال خرید عمده کاغذ کرافت خارجی هستید باید به نمایندگان فروش برند های خارجی و در صورت نبودن نمایندگان، به فروشندگان عمده انواع کاغذ و مقوا باید مراجعه کرد. کاغذ کرافت های خارجی هم مانند نوع ایرانی ابعاد استاندارد و گرماژ های مختلفی دارند که هر نوع را برای منظوری خاص بکار می برند. به عنوان مثال، از کاغذ ۴۰ گرم برای بسته بندی مواد غذایی، کاغذ های بیمارستانی، بسته بندی پوشاک و میوه همچنین به عنوان الگوی خیاطی و برای دستگاهاتوکلاو و از کاغذ هایی با گرماژ  ۷۰ تا ۱۴۰ گرم برای بسته بندی، ساخت پاکت، ساک دستی و لمینیت و … استفاده می شود.

فروش کاغذ کرافت سفید

کاغذ کرافت سفید همانطور که از نامش پیداست یکی از انواع کاغذ کرافت محسوب می شود. به طور کلی، رنگ کاغذ کرافت به طور عمده زرد و قهوه ای است ولی نوع سفید آن هم موجود است که دو طرفه نیز می باشد که خود به کاغذ کرافت سفید و فوق سفید تقسیم بندی می شود، از ویژگی های این کاغذ می توان به مقاومت در برابر شعله، مقاومت در برابر رطوبت بالا و برخورداری از چاپ بهتر و باکیفیت تر اشاره نمود برای خرید کاغذ کرافت سفید به مراکز عرضه و فروشگاه های آن در سراسر کشور، کارخانه های تولید مقوا و یا فروشگاه های لوازم هنری و لوازم التحریر می‌توان رجوع کرد.

خرید کاغذ کرافت به صورت مستقم از اینترنت

برای خرید کاغذ کرافت از طریق اینترت باید به فروشندگان آن مراجعه نمود و قبل از خرید مقدار و میزان خرید را باید مشخص کرد. در خرید های خرده می توان به لوازم التحریر ها و فروشگاه های لوازم هنری رجوع کرد، برای خرید های عمده مشتری حق انتخاب دارد که از کارخانه های تولید کننده یا فروشگاه های عمده اینترنتی خرید خود را انجام دهد.

قیمت خرید اینترنتی کاغذ کرافت به عوامل مختلفی بستگی دارد که برخی از آنها عبارتند از :

  • نوع کاغذ کرافت
  • میزان خرید
  • گرماژ کاغذ
  • ابعاد کاغذ
  • جنس کاغذ
  • کیفیت کاغذ
  • برند و مارک آن
  • و…

در خرید اینترنتی شناسایی سایت و افراد مطمعن که کار و کسب آنها قانونی باشد از جایگاه ویژه ای برخوردار است و باید خرید خود را با چشم باز انجام داد و حدالامکان از شبکه‌های اجتماعی و سایت های تبلیغاتی برای این منظور استفاده نشود.

خرید کاغذ کرافت ارزان

در ایران روش های مختلفی برای خرید کاغذ کرافت ارزان قیمت وجود دارد که بهترین آن خرید از تولید کننده های ایرانی است، دز این روش به دلایل مختلف مانند، حمایت دولت، قیمت این محصول ارزان تر است ولی از معایب آن می‌توان به عدم ارائه محصول به صورت خرده اشاره کرد.

برای خرید جزئی این محصول به قیمت ارزان می توان با استعلام قیمت کاغذ کرافت از فروشگاه های سطح بازار یا فروشگاه‌ های اینترنتی و همچنین برسی خواص و ویزگی های این محصول، خرید خود را نهایی کرد، معمولا برخی سایت های اینترتی از طریق تخفیفات ارائه محصولات خود را با قیمت مناسب تری انجام می دهند.

ارائه خدمات چاپ کاغذ کرافت

شرکت چاپ رویان تبلیغات روی متریال های مختلفی چاپ و طراحی خود را انجام می‌ دهد که یکی از نمونه های محبوب همین کاغذ های کرافت می باشد.

یک بسته بندی تبلیغاتی از جنس کاغذ کرافت نیاز مبرم به چاپ و طراحی دارد تا بتواند نظر مشتریان را به خود جلب و جذب کند یه همین دلیل اشخاصی به ارائه خدمات چاپ کاغذ کرافت مشغول هستند و انواع ساک های تبلیغاتی و پاکت های کاغذی را طراحی و چاپ می نمایند لکن قیمت چاپ کاغذ کرافت بسته به تیراژ، پیچیدگی و… متفاوت می باشد. سفارش محصولات تبلیغاتی ساخته شده از این کاغذ توسط مشتریان حقیقی و حقوقی انجام می شود به عنوان مثال  نمونه کوچک آن که می توان به یک میوه فروشی اشاره کرد و نمونه بزرگ تر، کارخانه های مواد غذایی که ساک های تبلیغاتی با چاپ مرتبط سفارش می دهند.

درباره samaneh rahimi

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

WeCreativez WhatsApp Support
معمولا در ساعات کاری زیر یک ساعت پاسخ داده می شود.