دایکات چیست؟ فرآیند برش پلاستیک، ورقه های فلزی، کاغذ، انواع جعبه کارتن و مقوا به شکل های خاص، با استفاده از ماشین آلات برای تولید انبوه دایکات گوبند.

با استفاده از ماشین های دایکات می توان یک شکل را با ابعاد مشابه، بارها و بارها ایجاد کرد. یکی از انواع کارتن های پر کاریرد در صنایع مختلف، کارتن کفی می باشد که با استفاده از دستگاهای دایکات ساخته شده است. برای سفارش کارتن دایکاتی باید به مراکز عرضه آن که در شهرهای مختلفی فعالیت می کنند مراجعه یا تماس حاصل نمود. قیمت کارتن کفی  دایکاتی رابطه مستقیم با ابعاد و جنس آن دارد.

خرید کارتن کفی دایکاتی در مشهد

مشهد به عنوان دومین شهر پرجمعیت ایران از نظر صنعتی و جذب مسافر از جایگاه ویژه ای برخوردار است و سالانه حجم زیادی از مسافران به این شهر مسافرت می کنند. صنعت نیز در این شهر از پیشرفت های خوبی برخوردار بوده است و همین دلایل باعث شده که صنعت انواع کارتن و بسته بندی های مقوایی نیز در این شهر رونق بالایی داشته باشد که یکی از این محصولات کارتن کفی می باشد و در صنعت لوازم خانگی کاربردهای فراوان دارد. برای سفارش کارتن کفی دایکاتی در مشهد می توان به تولید کننده و فروشنده این محصول مراجعه و بعد از تعیین نوع و تعداد سفارش خود، فرایند خرید را تکمیل کرد. سفارش کارتن دایکاتی بسته به نوع کاربرد، از انواع کارتن های ۳ لایه تا ۷ لایه ساخته می شود.

خرید اینترنتی کارتن کفی دایکاتی

امروزه مزایای بی شمار اینترنت باعث شده است که افراد زیادی به این حوزه وارد شده و از طریق آن کسب درآمد و تبلیغ نمایند و فروشندگان و تولیدی های کارتن هم از این قضیه مستثنی نیستند. این گروه با استفاده از اینترنت و فضای مجازی به تبلیغات و همچنین ثبت سفارشات مشغول هستند و با این کار شرایط را برای مشتری و خود تسهیل کرده اند.

سفارش کارتن دایکاتی از طریق اینترنت امکان پذیر است، به این صورت که خریدار می‌تواند از هر جای کشور محصول خود را در طرح و ابعاد دلخواه سفارش و در موعد مقرر سفارش خود را دریافت نماید. یکی از مراکزی که به فروش کارتن دایکاتی در اینترنت مشغول هستند تولید کنندگان هستند که با این کار سعی دارند سهم خود را از بازار افزایش و مشتریان خود را از تمام ایران داشته باشند. خرید اینترنتی کارتن دایکاتی مزایای زیادی دارد ولی با وجود کلاه برداری های اخیر نیاز است تا با چشم باز و پس از کسب اطمینان کامل، اقدام به سفارش نمایید.

مرکز ارائه خدمات دایکات

دنیای انواع بسته بندی های مقوایی و کارتنی بسیار پیچیده است و تجهیزات آن از پیچیدگی بیشتری برخوردار هستند تا حدی که تهیه همه دستگاه‌ های مرتبط با آن بسیار هزینه بردار می باشد و همین باعث بوجود آمدن مراکز ارائه خدمات دایکات شده است. این مراکز خدمات بسیاری را به مشتریان ارائه می کنند که برخی از آنها عبارتند از:

  • قبول سفارشات برش انواع کاغذ و مقوا
  • قبول سفارش طراحی و چاپ بسته بندی
  • طراحی انواع هارد باکس ها
  • لمینت کارتن و مقوا و پارچه
  • سفارش کارتن دایکاتی
  • و…

فروش عمده کارتن کفی دایکاتی

برای سفارش کارتن دایکاتی به صورت عمده باید به تولید کننده کارتن یا کارخانه های کارتن سازی مراجعه کرد. فروش عمده کارتن کفی دایکاتی نیز توسط همین مراکز عرضه می شود و با توجه به برخی ویژگی ها از متریال مناسب آن استفاد می شود که یکی از آنها وزن وسیله ای است که قرار است روی این کارتن قرار گیرد. به عنوان مثال در ساخت کارتن کفی برای یخچال و کارتن کفی برای کولر می‌توان از کارتن های ۳ لایه برای کولر و نوع ۵ لایه برای یخچال استفاد نمود زیرا وزن یخچال از کولر سنگین تر است و همچنین سطح تماس آن با کارتن کف مانند کولر صاف نیست و بیشتر در معرض ضربه و پارگی قرار دارد.

خرید کارتن کفی سینی

یکی از کاربرد های فراوان کارتن کفی در صنایع غذایی مانند بسته بندی شیر و آبمیوه می باشد برای این منظور نیاز است تا این کارتن ها را به شکلی بسته بندی نمایند تا علاوه بر تحمل فشار کمتر، محتویات داخل کارتن بسته بندی خوانده شود از همین رو برای بسته بندی و حمل آب میوه و پاکت های شیر از نوع کفی استفاده می کنند.

برای سفارش این محصول می توان به مراکز ارائه خدمات دایکات مراجعه نمود، در سفارش کارتن دایکاتی یا کارتن کفی به این منظور، باید علاوه بر زیبایی به جنس آن توجهی ویژه داشت که معمولا سازندگان در دو نوع لبه دار و بدون لبه آن را در نظر می گیرند که خود لبه دار از دو نوع لبه بلند و لبه کوتاه تشکیل شده است. قیمت کارتن کفی دایکاتی بسته به ابعاد آن، که خود ابعاد آن بسته به حجم آبمیوه. یا پاکت شیر داخل آن دارد، بستگی دارد.

عرضه مستقیم کارتن کفی دایکاتی

تهیه کارتن کفی ارزان نیازمند طی مراحل مختلفی است که مهمترین آن خرید کارتن کفی از مراکز عرضه مستقیم آن می باشد زیرا این مراکز با سیاست های تولید و فروش،  قیمت‌های رقابتی و ارزان تر به مشتریان عرضه می‌دارند.

مراکزی هستند که همه مراحل تولید از اپتدا تا انتها را خود انجام می دهند و در مجموع به مشتریان تخفیفات زیادی تعلق می گیرد مانند تولیدی هایی که اگر حجم سفارش شما از حدی بالاتر رود هزینه طراحی را از مشتری اخذ نمی کنند و حتی درصدی تخفیف در تیراژ بالا در نظر می گیرند. این مراکز را می‌توان به راحتی از پرس و جو در بین افراد مرتبط یا جستجوی اینترنتی پیدا و سفارشات خود را ارائه نمود.

لیست قیمت انواع کارتن کفی دایکاتی

برای دسترسی به لیست قیمت کارتن کفی دایکاتی می‌توان به فروشندگان عمده و تولیدی های این محصول تماس گرفت البته برخی تولید کنندگان  به صورت دوره ای انواع لیست قیمت های خود را جهت ارتباط با مشتریان، از طریق ایمیل یا فکس ارسال می کنند البته برخی نیز در فضای مجازی و سایت های متعلق به شرمت لیست قیمت های خود را در معرض دید عموم قرار داده اند و هر چند مدت آن را بروز رسانی می کنند. لیست قیمت سفارش کارتن دایکاتی و مخصوصا نوع کفی آن بسته به نوع شرکت های تولیدی از قیمت های مختلفی برخوردار است.

درباره samaneh rahimi

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

WeCreativez WhatsApp Support
معمولا در ساعات کاری زیر یک ساعت پاسخ داده می شود.