در قدیم الایام  جعبه به معنای تیردان و محل انبار تیر کمان بوده است ولی امروزه کاربرد های متنوعی پیدا کرده و افراد زیادی از آن استفاده می کنند.

عرضه جعبه مقوایی توسط کارخانه ها، نمایندگی ها و فروشندگان آن انجام می شود و جنس این جعبه ها همانطور که از نامش پیداست از انواع مقوا ساخته می شود ولی از مواد دیگر مانند چوب و فلز هم در ساخت آن استفاده می‌شود که کاربرد های آن به نسبت نوع مقوایی کمتر است همچنین قیمت جعبه مقوایی به نسبت آنها بسیار ارزان تر و فرایند تولید آن سریعتر انجام می‌شود. عرضه مستقیم جعبه مقوایی توسط کارخانه ها و نمایندگی های معتبر، مزایای زیادی برای خریدار دارد که در ادامه به برخی از آنها خواهیم پرداخت.

فروش انواع جعبه مقوایی

از جایی که جعبه ها کاربرد های متنوعی دارند، فروش جعبه مقوایی در ابعاد و جنس های مختلف انجام می شود که معمولا بر اساس جنس مقوای مصرفی، به سه دسته تقسیم بندی می شوند که هر دسته در زمینه ای خاص بکار می رود :

  • جعبه مقوایی پشت طوسی

برای تولید این جعبه، از مقوای پشت طوسی در گرماژ های ۲۳۰ ، ۲۵۰ ، ۲۸۰ ، ۳۰۰ ، ۳۵۰ ، ۴۰۰ و ۵۰۰ گرمی استفاده می‌شود. برای خرید جعبه مقوایی پشت طوسی توجه به گرماژ مقوای مصرفی اهمیت بالایی دارد که معمولا با توجه به ابعاد و وزن محصول داخل جعبه تعیین می شود

  • جعبه مقوایی پشت سفید

جعبه مقوایی پشت سفید با استفاده از مقوای پشت سفید در گرماژ های ۲۳۰ ، ۲۵۰ ، ۲۸۰ ، ۳۰۰ ، ۳۵۰ ، ۴۰۰ و ۵۰۰ گرمی تولید می شود که سطح داخلی آن از روکش سفید رنگی ساخته شده است. عرضه جعبه مقوایی پشت سفید در مواردی انجام می‌شود که نمای داخلی آن قابل رویت است و یا پارامتر های بهداشتی و ظاهری اهمیت بالایی دارند. این جعبه به نسبت نوع پشت طوسی گران تر است. برندها و مارک های معروف شامل هانسول (hansol)، اژدها (shinpoong) ، ببری (seha) ، اسبی (White horse) و پاندا از نمونه های خارجی این مقوا هستند.

  • جعبه مقوایی اینوربرد

این نوع جعبه، که از مقوای اینور برد در اوزان ۲۵۰ ، ۲۷۵ ، ۳۰۰ ، ۳۵۰ و ۴۰۰ گرمی تولید می شوند در صنعت جعبه سازی ایران به نام های اینوربرد، ایندربرد و یا ایندل برد معروف است. قسمت مغزی این نوع مقوا، از مواد بازیافتی، مانند مقوا پشت طوسی ساخته شده است و در اطرف از لایه پالپ سفید یا نخودی رنگ بکار رفته است که درصد پالپ آن بیشتر است وهر چه این لایه ضخیم تر باشد، مقوا از مرغوبیت بیشتری برخوردار است و تاثیر زیادی بر قیمت عرضه جعبه مقوایی ایندربرد دارد

فروش اینترنتی جعبه مقوایی

عرضه جعبه مقوایی به صورت اینترنتی نیز یکی از روش های دسترسی مشتریان به این محصول می باشد که مزایای مختلفی برای خریداران ایجاد کرده است. فروشنده جعبه مقوایی به این روش، خدمات مختلفی ارائه می کند که برخی از آنها عبارتند از :

  • فروش آنلاین جعبه مقوایی آماده
  • فروش عمده جعبه مقوایی
  • خدمات چاپ کارتون های تبلیغاتی
  • پخش جعبه مقوایی با انواع متریال ایرانی و خارجی
  • امکان پرداخت در محل
  • و…

خصوصیات انواع جعبه مقوایی

معمولا عرضه جعبه مقوایی با جنس های مختلف صورت می گیرد و خریداران با توجه به نیاز خود، نوع مناسب را تهیه می‌کنند، به همین دلیل نیاز از که به خصوصیات این جعبه ها توجه ویژه‌ای داشته باشند.

جعبه مقوایی پشت طوسی :

  • سختی یا نرمی زیاد ( بستگی به گرماژ مقوای بکار رفته در آن دارد )
  • شفاف تر بودن

معمولا در تولید مقوای پشت طوسی از مواد بازیافتی استفاده می شود و نوع دوبلکس آن از ورقه های مقوا بصورت دو لایه تولید می‌شود که این دو لایه، با صفحه های مخصوص مرطوب به صورت طبیعی به همدیگر می چسبند

 

جعبه مقوایی پشت سفید:

  • سختی یا نرمی زیاد ( با توجه به نوع گرماژ آن )
  • از شفافیت بالایی برخوردار است
  • به راحتی می توان روی آن عملیات چاپ را انجام داد
  • هر دو طرف آن به رنگ سفید است

 

جعبه مقوایی اینوربرد:

  • به نسبت انواع دیگر مقوا چاپ روی آن راحت تر است
  • انعطاف‌پذیری عالی و بدون شکستن و ترک خوردن
  • شکیل بودن

 

کیفیت بالای این مقوا باعث کاربرد فراوان آن در صنعت بسته بندی شده است که  بسته بندی مواد غذایی , دارویی , پزشکی , آرایشی و بهداشتی و … از نمونه های کاربرد این محصول است

فروش عمده جعبه مقوایی

برخی خریداران ترجیح می دهند جعبه مورد نیاز خود را به صورت عمده خریداری نمانید که نیاز است به مراکز عمده فروشی جعبه مقوایی در شهرهای مختلف مراجعه نمایند. خرید از کارخانه های تولید کننده این محصول از دیگر روش های خرید آن محسوب می‌شود که قیمت جعبه مقوایی به این روش ارزان تر است  زیرا با حذف واسطه ها و دلالان در این روش، قیمت ها ارزان تر و رقابتی است. عرضه جعبه مقوایی توسط کارخانه ها در کشور صورت می گیرد که نمونه های مقوای خارجی و ایرانی در این جعبه ها بکار می رود.

کارخانه های تولیدی در این زمینه توانسته اند با استفاده از نیرو کار متخصص و دستگاه های مدرن و پیشرفته، انواع جعبه مقوایی را با کیفیت های بالا تولید نمایند که نه تنها در بازار داخل مشتریان زیادی وارد بلکه توانسته اند حجم زیادی از تولیدات خود را به امر صادرات اختصاص دهند. کشور های عراق، پاکستان، ترکیه، سوریه، افغانستان و همچنین برخی کشور های حوزه خلیج فارس از مهمترین مشتریان خارجی محسوب می شوند.

فروش جعبه مقوایی پیتزا

این نوع جعبه که از مقوا های مختلفی مانند مقوای ایندربرد و مقوای پشت سفید نیز در ساخت آن استفاده می شود در بسیاری از کارخانه های داخلی ساخته می شود که دارای مجوز های بهداشتی هستند تا به سلامت افراد لطمه ای ای وارد نسازند. عرضه جعبه مقوایی پیتزا همراه با خدمات چاپ آن به مشتریان صورت می گیرد زیرا قرار است علاوه بر نگهداری و حمل پیتزا، در تبلیغات و جذب مشتری بیشتر نقش مهمی ایفا کند از همین رو نیاز است تا قابلیت چاپ و طراحی روی آن امکان پذیر باشد.

 

درباره samaneh rahimi

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

WeCreativez WhatsApp Support
معمولا در ساعات کاری زیر یک ساعت پاسخ داده می شود.