امروزه در بازار رقابتی بسته بندی کالا نقش برجسته ای در بازاریابی و فروش محصولات به عهده دارد به طوری که فروش کالایی حتی با بالاترین کیفیت، که از بسته بندی مناسبی برخوردار نباشد عملا امکان پذیر نمی باشد.

مسلما در این حالت شرکت هایی سهم بیشتری از فروش و بازار را دارا هستند که توجه ویژه ای به کیفیت بسته بندی کالا دارند و آن را درالویت کاری و سرلوحه برنامه های خود قرار داده اند پس می توان گفت نیاز است تا این شرکت ها با خرید عمده کارتن از منابع و شرکت های تولیدی درجه یک، بهترین و مناسب ترین کارتن را با قیمتی مناسب و ارزان، برای محصول خود انتخاب نمایند تا  افزایش مشتری و افزایش فروشی مستمر را در پی داشته باشد همچنین در قیمت نهایی محصول تاثیر زیادی نداشته باشد که موجب گرانی بیش از حد محصول شود.

مرکز خرید کارتن اسباب کشی

یکی از  ابزارهای کاربردی و مهم در امر اسباب کشی و حمل بار در حین جابه جایی، کارتن اسباب کشی می باشد. این محصول علاوه بر نظم دادن به کار جابه جایی ، در محافظت از وسایل منزل نیز کاربرد فراوانی دارند. برای تهیه کارتن مناسب برای اسباب کشی باید به نکات مهمی توجه شود که از مهم‌ترین آن، خرید نوع مرغوب آن می باشد.

مشتریان این محصول از دو گروه تشکیل شده اند :

  • افرادی که قصد اسباب کشی دارند
  • شرکت های حمل و نقل و اسباب کشی

مسلما شرکت های اسباب کشی از مشتریان هنیشگی و عمده این محصول به شمار می روند و آن را از مرکز خرید عمده کارتن اسباب کشی تهیه می‌ کنند. برای خرید و تهیه این محصول می توان به تولید کنندگان و کارخانه های کارتن سازی رجوع کرد یا از طریق فروشندگان مختلف که در سطح بازار به چشم می‌خورد اقدام نمود که مسلما خرید مستقیم کارتن های اسباب کشی، از نظر قیمتی مناسب تر تمام می شود.

خرید اینترنتی کارتن به مناسب ترین قیمت

خرید اینترنتی امروزه حجم بالایی از خرید و فروش ها را به خود اختصاص داده و با مراجه به شرکت پست متوجه می شوید که حجم زیادی از مرسوله هایی که وارد پست می شوند مربوط به خرید های اینترنتی است. عرضه کنندگان انواع کارتن و بسته بندی هم از این فضا و پتانسیل در حد خود استفاد کزده و خدمات و محصولات خود را به صورت غیر حضوری انجام می دهند.

خرید اینترنتی کارتن توسط فروشندگان مجازی یا اینترنتی از رونقی بالا برخوردار است و روز به روز نیز حجم معاملات آن رو به افزایش است. خرید عمده کارتن به صورت اینترنتی از طریق سایت تولیدی ها و فروشنده عمده این محصول قابل انجام می باشد. انواع کارتون ها و خدماتی که این سایت ها ارائه می دهند عبارتند از :

  • فروش کارتن ارزان و قیمت مناسب به صورت خرده
  • امکان خرید عمده کارتن به صورت غیر حضوری
  • ارائه خدمات طراحی و چاپ کارتن
  • فروش جعبه مقوایی آماده در انواع مختلف
  • و…

خرید کارتن دست دوم با قیمت ارزان

افرادی که به دنبال خرید کارتن دست دوم هستند به گروه های زیر تقسیم بندی می شوند :

  • افرادی که قصد اسباب کشی دارند
  • شرکت های ارائه دهنده خدمات حمل و نقل و اسباب کشی
  • برخی صادر کنندگان داخلی و خارجی

برخی شرکت ها و افراد با جمع آوری کارتن های دست دوم از یک دست و فروش آنها از دست دیگر به نوعی واسطه فروش کارتن دست دوم محسوب می شوند و کسب درام می کنند. خرید عمده کارتن دست دوم توسط شرکت های صادر کننده کالا که با خطوط هوایی به این کار مشغول هستند نیز انجام می شود و بیشتر به خرید کارتون های خاصی به نام فریت بار اقدام می کنند. کارتون های فریت بار مخصوص حمل بار خطوط هوایی است و نوع دست دوم آن در بازار به فروش می رسد.

در بحث خرید کارتون های دست دوم فروش کارتن موزی از بیشترین مقدار فروش برخوردار است و مقاومت بالای آو ابعاد مناسب از دلایل این امر می باشد.

مرکز خرید باکس اثاث کشی

شرکت های تولید کننده کارتن به استفاده از دستگاهای دایکات شکل های متفاوتی از انواع کارتن را برای منظورهای مختلفی طراحی و تولید می کنند که یکی از نمونه های پر فروش آنها کارتن اسباب کشی می باشد. خرید باکس اثاث کشی به صورت پکیج هایی با تعداد مشخصی مانند ۱۰ تایی، ۲۰ تایی و… انجام می شود که افراد متناسب با نیاز خود تعدادی مشخص از آن را تهیه می‌کنند، خرید عمده کارتون های اثاث کشی توسط شرکت های مربوطه در تیراژ بالا و ابعاد متنوع انجام می شود و با این کار امکان حمل هر وسیله‌ای با هر ابعادی میسر می باشد. در تولید این کارتون ها از چسب استفاده نمی شود تا حمل آن راحت باشد و بتوان تعداد زیادی از آنها را یکجا و روی هم قرار داد.

 

عرضه مستقیم کارتن ساده

برخی کارتن ها بیشترین استفاده را در صنایع مختلف دارند به حدی که تولید کنندگان از آنها حتی بدون سفارش در تیراژ بالا تولید و اماده فروش دارند که کارتون های ساده از این موارد به شمار می روند. فروش کارتن ساده در تولیدی ها و فروشگاه های زیادی انجام می‌ شود که به دلیل فروش بالا، مشتریان زیادی نیز برای آن وجود دارد.

برای خرید عمده کارتن ساده می توان به کارخانه های تولیدی آن یعنی کارخانه های مقوا سازی اقدام نمود و نوع مناسب را با ابعاد دلخواه سفارش داد تولید کنندگان این محصول را از انواع کارتون های سه لا، پنج لاو هفت لا تولید می کنند که نوع سه لا بیشترین کاربرد را دارد ولی در ابعاد بزرگ که نیاز به مقاومت بیشتر باشد از نوع پنج لا و و هفت لا استفاده می شود. قیمت کارتون ساده بسته به نوع کارتون مصرفی، ابعاد و کیفت آن، از قیمت های مختلفی برخوردار است.

نکات مهم در خرید کارتن

برای خرید عمده کارتون رعایت برخی نکات می تواند بسیار کمک کننده باشد که برخی از آنها عبارتند از :

  • خرید خود را از تولید کننده و یا کارخانه های معتبر انجام دهید

در مواردی که برای مدت محدود نیاز به این محصول می باشد، خرید کارتون دست دوم بهترین گزینه است

  • جنس جعبه را متناسب با کاربرد آن انتخاب کنید
  • برای بسته بندی محصول جدید از مراکز فروش کارتن درخواست طراحی شیک و مشتری پسند را بدهید و اهمیت بالایی به چاپ و طرح کارتون داشته باشید
  • و…
درباره samaneh rahimi

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

WeCreativez WhatsApp Support
معمولا در ساعات کاری زیر یک ساعت پاسخ داده می شود.