جعبه مقوایی از انواع جعبه هایی است که در صنعت جعبه سازی تولید می شود. دو نوع جعبه در بازار وجود دارد که عبارتند: از جعبه مقوایی و جعبه کارتنی.

جعبه مقوایی از ضخامت کمتری نسبت به کارتن برخوردار است  اما می توان با روش های صنعتی ضخامت جعبه را به میزانی بالا برد که از آن بتوان به جای جعبه کارتنی استفاده نمود. خرید مستقیم جعبه مقوایی از کارخانه های کارتن سازی امری متداول است و به نسبت جعبه های کارتنی از حساسیت بالاتری برخوردار است و پیچیدگی آن در مرحله ساخت و طراحی بیشتر است. این تولید کنندگان که به صورت عمده به فروش این محصول مشغول هستند امکان سفارشی سازی جعبه را به مشتری می دهند

خرید اینترنتی جعبه مقوایی

برای خرید اینترنتی جعبه مقوایی می‌توان به فروشگاه های اینترنتی فروش این محصول مراجعه کرد همچنین برخی تولید کنندگان علاوه بر بازار در فضای مجازی نیز قبول سفارش می کنند و حتی نوعی دیگر فقط از اینترنت به عنوان تبلیغ استفاده کرده و محصولات و خدمات خود را به مشتریان معرفی می‌کنند. خریدا اینترنتی جعبه مقوایی مزیت های فراوانی دارد که برخی از آنها عبارتند از:

  • خرید جعبه مقوایی ارزان قیمت از طریق برخی سایت ها
  • دسترسی آسان تر نسبت به روش های متداول دیگر
  • امکان ارسال طرح روی جعبه
  • برخورداری از فروشندگان بیشتر
  • فضای اینترنتی رقابتی تر است و تنوع بالاتری دارد
  • و…

فعالانی که در این زمینه فعالیت می‌کنند بسیار زیاد هستند که با جستجوی کوتاهی به تولید کنندگان و فروشندگان این محصول دسترسی پیدا می کنید که برخی نیز به فروش جعبه مقوایی آماده مشغول می باشند.

خرید جعبه مقوایی آماده

برخی جعبه ها به دلیل کاربرد زیادی که دارند تولید کنندگان را به سمت تولید آن سوق داده است تا آنها را با طرح های تبلیغاتی مختلف تولید و به صنوف مختلف عرضه کنند مانند انواع جعبه پیتزا آماده و جعبه شیرینی آماده. مشتری خرید این محصولات افرادی هستند که وقت کافی برای پروسه طولانی مدت ساخت و سفارش جعبه مقوایی ندارند.

فروشندگان مختلفی هم در شهرهای کوچک و بزرگ به فروش این جعبه ها به صورت عمده و جزئی مشغول هستند و به صورت عمده خرید خود را از کارخانه های تولید این محصول می کنند معمولا این جعبه ها را بدون طرح خاصی و خیلی ساده تولید می کنند.

به طور کلی جعبه مقوایی را می توان به چهار گروه از نظر جنس تقسیم بندی نمود :

  • جعبه مقوایی پشت طوسی
  • جعبه مقوایی پشت سفید
  • جعبه مقوایی ایندربرد
  • جعبه مقوایی گلاسه

 

سفارش جعبه طلقی آماده

جعبه طلقی به دلیل ویژگی شفافیت که موجب دیده شدن کالای درون بسته کمک می کند، محبوب خریداران است که تاثیر به سزایی در افزایش فروش محصولات دارد. شفافیت این محصول با تابش نور دو برابر افزایش پیدا می‌کند. از این محصول معمولا در بسته بندی کالا های فانتزی اعم ازعروسک ها، لوازم آرایشی، لوازم خانگلی و تزئینی مانند انواع شمع ها، کله قندها و… مورد استفاده قرار می گیرد.

برای سفارش خرید جعبه طلقی آماده می‌توان به مراکز فروش جعبه طلقی آماده در سراسر کشور که در شهرهای مختلف بزرگ و کوچک به چشم می خورند، اقدام نمود. همچنین برای افرادی که به خرید اینترنتی جعبه طلقی علاقه مند هستند چاره اندیشی شده است و سایت های زیادی هستند که انواع این محصول را در شکل های مختلف به مشتریان عرضه می‌کنند و قابلیت پرداخت آنلاین و پرداخت درب منزل یا محل کار را پس از تحویل کالا، برای مشتریان محیا ساخته اند.

عوامل موثر در قیمت جعبه مقوایی

عوامل مختلفی در قیمت جعبه مقوایی تاثیر دارند که باعث می شود قیمت های مختلفی از انواع آن را داشته باشیم.

  • اندازه جعبه : هر چه اندازه جعبه بزرگ تر باشد مسلما مواد اولیه یا مقوای بیشتری نیاز می باشد.
  • جنس مقوای بکار رفته در ساخت : انواع مقوای بکار رفته در ساخت این کالا متفاوت است و به مقوای پشت طوسی، پشت سفید، ایندربرد و… تقسم بندی می‌شود که هر کدام ویژگی خاص و کاربرد خاص خود را دارد و بسته به نوع جعبه درخواستی از نوع خاصی از آن استفاده می شود
  • نوع چسب بکار رفته : امروزه در ساخت جعبه مقوایی از چسب یا انواع منگنه برای اتصالات قسمت های مختلف آن استفاده می شود که خود چسب ها از نمونه‌های بسیار متنوع تشکیل شده و قیمت های متفاوتی را برخودار هستند.

فروش جعبه شیرینی آماده مقوایی

طرح های زیبا و فانتزی جعبه شیرینی و کیک ها امروزه  به ابزاری برای رقابت و تبلیغات قنادی ها و شیرینی پزی های مطرح و سرشناس کشور تبدیل گشته است و کمتر قنادی قنادی شناخته شده‌ای را می توان پیدا کرد که جعبه های بی کیفیت با طرح های قدیمی، را برای تحویل شیرینی به مشتریانش  انتخاب و استفاده نماید. دیگر طرح های بی روح و بی هویت قبلا را کنار گذاشته و استفاده نمی کنند و به دنبال جعبه هایی هستند که به اندازه خوراکی های داخلش جذاب و دوست داشتنی باشد. فروش جعبه شیرینی آماده توسط فروشندگان آن و مراکز عرضه آن در سراسر کشور و در شهرهای مختلفی قابل خریداری است. در خرید این جعبه ها استفاده از طرح های فانتزی موجب افزایش فروش و جلب مشتریان بیشتر می شود.

انواع مختلفی از این محصول برای خرید و فروش آن موجود است که برخی از آنها عبارتند از :

  • جعبه کیک تولد بزرگ
  • جعبه کیک تولد ۲۶*۲۶
  • جعبه شیرینی یک کیلویی
  • جعبه شیرینی نیم کیلو
  • جعبه شیرینی یک و نیم کیلویی
  • جعبه شیرینی دو کیلویی
  • و…

فروش جعبه مقوایی ارزان

برای خرید جعبه مقوایی ارزان راه هی متفاوتی وجود دارد که خرید از کارخانه های تولیدی این محصول یکی از این راه ها می باشند در این روش به دلیل فروش بدون واسطه لز قیمت کمتری برای انواع جعبه ها برخوردار می شویم.

خرید اینترنتی نیز از گزینه های دیگر خرید می باشد، فروشگاهای مختلفی به فروش انواع جعبه مقوایی ارزان قیمت، فعالیت دارند و به دلیل رقابتی بودن فضای مجازی و دسترسی همگان به این فضا، مطمعن باشید که خواهید توانست محصول مورد نیاز خود را به صورت عمده و جزئی به قیمتی بسیار مناسب خریداری کنید.

 

 

درباره samaneh rahimi

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

WeCreativez WhatsApp Support
معمولا در ساعات کاری زیر یک ساعت پاسخ داده می شود.