مرکز خرید کارتن کفی دایکاتی در ایران با ایجاد مسیری متفاوت برای خریداران، فرصت خرید بهترین انواع کارتن ها با قیمتی رقابتی را ایجاد نموده است. هر یک از کارتن های دایکاتی دارای ابعاد دقیق و یکسانی هستند و همین موضوع موجب می گردد تا بتوان این کارتن ها در بسیاری از موارد استفاده نمود.

شرکت کارتن سازی در ایران

شرکت کارتن سازی در ایران، از جمله شرکت هایی است که بر اساس استاندارد های موجود و در نظر داشتن بازار های خرید، شرایطی کاملا رقابتی را برای متقاضیان به وجود می آورد.

ایران یکی از کشور های اصلی در زمینه تولید کارتن محسوب می گردد و توان بالا تولید موجب کاهش قیمت های خرید برای متقاضیان خواهد شد. از سویی دیگر بالا بودن ظرفیت ها و امتیاز های صنعت کارتن سازی از جمله سودآوری بالا و وجود بازار های فروش به صورت دائم، از دیگر مواردی است که باید به آن اشاره نمود.

کارتن ها دارای روند بازیافتی مقبولی هستند و حتی پس از استفاده بار ها و بار ها امکان بازیافت ساده آن ها وجود خواهد داشت.

تولید کارتن کفی دایکاتی

در یک دسته بندی کلی، انواع کارتن ها عبارت اند از : کارتن معمولی ( عادی ) و کارتن های دایکاتی، که هر یک بازار فروش مخصوص به خود را خواهند داشت.

روش برش کارتن های دایکاتی از جمله مواردی است که دارای خلاقیت و ظرافت بالایی می باشد و عموما کاربرد های بسیاری نیز دارد. در این روش با اختصاص کم ترین زمان ممکن، می توان شاهد بهره وری بالا نیز بود. به همین علت امروزه بیشترین روال انتخاب کارتن ها، مرتبط با کارتن های دایکاتی است.

در این روش برش، عموما با ایجاد یک طرح کلی، تمامی کارتن ها و ورقه های کاغذی با بیشترین میزان دقت دستگاه، برش می خورند و آماده استفاده در مراحل دیگر می شوند. بالا بودن ظرافت یاد شده، موجب می گردد تا در نهایت بتوان شاهد بیشترین میزان تاثیر گذاری در مراحل نهایی تولید بود.

سفارش کارتن کفی دایکاتی

سفارش کارتن کفی دایکاتی

 

انواع کارتن ها

کارتن ها امروزه یکی از انتخاب های اصلی در زمینه بسته بندی به شمار می روند و بر همین اساس نیز مخاطبین بسیاری را جذب خود می نمایند. برای انتخاب هر یک از انواع کارتن ها باید نسبت به موارد مختلفی دقت نمود. از جمله این موارد بالا بودن کیفیت کارتن، قیمت های مناسب آن در خرید عمده و هم چنین میزان ضخامت و ابعاد کارتن که هر یک در نوع خود حائز اهمیت خواهند بود.

متنوع بودن کارتن ها، شرایط استفاده را نیز برای مصرف کنندگان تغییر داده است و امروزه می توان شاهد کاربرد هایی بسیار گسترده به واسطه کارتن ها بود. از جمله موضوعاتی که می توان به عنوان مزیت برای کارتن به آن اشاره نمود، قیمت بسیار مناسب در مقایسه با دیگر محصولات مشابه موجود در بازار ها است.

از جمله انواع کارتن های موجود در شرکت های تولید کننده می توان به موارد ذیل اشاره نمود :

  • کارتن های دسته دار
  • کارتن های ساده
  • کارتن های کفی دار
  • کارتن طرح دار
  • و …

مزایا انتخاب کارتن برای بسته بندی

مرکز خرید کارتن کفی دایکاتی در کشور عرضه کننده انواع کارتن ها با بهترین کیفیت به منظور استفاده در بخش ها و مشاغل مختلف می باشد. انتخاب کارتن همواره با مزیت های خاصی همراه است که به طور مثال می توان به موارد ذیل اشاره نمود :

  • قیمت هایی متنوع و رقابتی
  • وزن سبک و امکان حمل آسان
  • تنوع بالا
  • کیفیت بالا
  • امکان تولید عمده
  • بازار های فروش متنوع
  • قابلیت بازیافت آسان

قیمت فروش عمده کارتن های قابل بازیافت

قابل بازیافت بودن کارتن ها، از جمله مهم ترین مواضعی است که اشاره به آن امروزه گسترش یافته است. کارتن ها دارای کیفیت متنوعی هستند اما با توجه به مواد اولیه به کار رفته شده در تولید همگی از قابلیت بازیافت آسان برخوردار می باشند. این قابلیت موجب گردیده است تا بتوان امروزه شاهد بیشترین میزان انتخاب این کارتن ها در بازار بود.

صرفه جویی در زمان و هزینه به عنوان اولویت هایی است که به موجب آن انتخاب روش دایکاتی در دستور کار تولیدکنندگان قرار می گیرد. روشی که به طور کلی دارای دایره مزیت های بیشتری است و هم چنین می تواند از جمله عوامل متنوع سازی در تولید نیز محسوب گردد.

مرکز خرید کارتن کفی دایکاتی

در مرکز خرید کارتن کفی دایکاتی خریداران قادر خواهند بود تا شاهد تنوع بالا در کنار قابلیت های دیگری از جمله امکان سفارش طرح های چاپی متنوع باشند.

به صورت کلی برای انتخاب کارتن های دایکاتی خریداران می توانند دایره تنوع گسرده ای را شاهد باشند. این کارتن ها هم چنین با توجه به تولید به صورت انبوه در مدت زمانی کوتاه، از بیشترین میزان کیفیت برخوردار خواهند بود.

در زمینه هایی مانند بسته بندی محصولات، گزینه های بسیاری وجود دارد که از جمله این گزینه ها، کارتن به عنوان یک انتخاب کاملا منحصر به فرد شناخته می شود. تمامی موارد یاد شده برای کارتن ها به عنوان پتانسیل هایی مهم شناخته می شوند و همین امر امروزه کارتن را به مهم ترین گزینه در بسته بندی تبدیل نموده است.

سفارش کارتن کفی دایکاتی

سفارش کارتن کفی دایکاتی

 

خرید و فروش اینترنتی کارتن کفی دایکاتی

خرید و فروش اینترنتی و عمده انواع کارتن های دایکاتی در مرکز خرید کارتن کفی دایکاتی امکان پذیر گردیده است. کارتن های دایکانی خود به انواع مختلفی تقسیم می شوند که هر یک از آن ها عبارت اند از :

  • کارتن های سوراخ دار
  • درب دار
  • بدون درب
  • دسته دار
  • کارتن های بسته بندی ملزومات خانگی

انتخاب طرح های اولیه در تولید کارتن ( طرح های ساده یا پیچیده ) به طور کلی امکان پذیر است و انتخاب روش دایکاتی برای تولید هر طرح، اهمیت بسزایی خواهد داشت.

روش هایی که امروزه برای تولید کارتن مورد استفاده قرار می گیرند، متنوع نیستند، در نتیجه روش دایکاتی در میان تمامی گزینه های موجود بیشترین میزان استقبال از سوی خریداران را به خود اختصاص داده است.

چاپ رویان به عنوان مرکزی اختصاصی در امر چاپ و تکثیر کارتن، زمینه انتخاب طرح های اولیه نو در کنار ایده پردازی های بسیار جذاب را برای متقاضیان در کشور ایجاد نموده است. کارتن ابزاری برای بسته بندی محصولات شناخته می شود و انتخاب آن عموما نتیجه مستقیمی در موضوع فروش خواهد داشت.

درباره samaneh rahimi

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

WeCreativez WhatsApp Support
معمولا در ساعات کاری زیر یک ساعت پاسخ داده می شود.