مقوا پشت طوسی یک نوع کاغذ است با این تفاوت که  دارای ضخامت بیشتری می باشد. این مقوا خصوصیات بهتری نسبت به کاغذ دارد مانند تا شدن راحت تر، محکم تر بودن و همین طور قابلیت راحت بریده  شدن و فرم گرفتن.  نوع درجه یک این مقوا  از سفیدی و کیفیت خوبی برخوردار است.

درجه دو آن از کیفیت پایین تری و سفیدی کمتری دارد که مناسب چاپ های تک رنگ و دو رنگ هستند. انواع مقوای پشت طوسی ارزان را می توان از تولید کنندگان این محصول در سراسر کشور تهیه نمود و همانطور که گفته شد می توان از نمونه های درجه دو که کیفیتی پایین تر دارند را خریداری کرد.

خرید مقوای پشت طوسی ایرانی

کارخانه های تولید کننده مقوا پشت طوسی  مختلفی در ایران به فعالیت مشغول هستند که به تولید انواع این محصول با گرید های متفاوت مشغول می باشند.

این کارخانه ها از طریق فروش مقوای پشت طوسی ایرانی تا حدی از خروج ارز جلوگیری کرده و علاوه بر بازار داخلی توانسته اند قیمتی از محصولات خود را به کشور های همسایه ازقبیل افغانستان، پاکستان و عراق صادر نمایند.

برای خرید از این کارخانه ها می توان به صورت مستقیم از طریق تماس با دفاتر فروش کارخانه اقدام کرد همچنین می‌توان از نمایندگی های فروش یا انحصاری این تولید کنندگان اقدام به خرید کرد.

خرید مقوای پشت طوسی به قیمت کارخانه، ارزانترین روش تهیه این محصول می باشد زیرا در این روش دلالان و واسطه ها حذف و خرید از تولیدی، مستقیما انجام می گیرد ولی نکته مهمی در این حالت وجود دارد و آن این است که خرید های با حجم بالا را می توان از این طریق خریداری نمود. خرید عمده مقوا پشت طوسی از کارخانه ها مزایای زیادی دارد که از مهم‌ترین آنها، تهیه مقوا پشت طوسی ارزان  و حمایت از تولیدات ملی هستند.

مراکز خرید مقوای ایندربرد

با این که مقوای پشت طوسی ارزان و پر کاربرد می‌باشد ولی یکی از معایب مقوای پشت طوسی این است که در موارد حساسی که از نظر بهداشتی اهمیت بالایی دارند، مانند انواع دارو ها نمی توان از نوع پشت طوسی استفاده نمود و به جای آن از مقوای ایندربرد یا پشت سفید استفاده می کنند.

ایندربرد و یا ایندل برد ن از انواع مقوا هستند  که شاید تا به حال به گوش تان نخورده باشد، مقوایی سفید رنگ و بهداشتی است و به دلیل کیفیت بالایی که دارد مناسب بسته بندی محصولات، خصوصا بسته بندی مواد غذایی است.

خرید مقوای ایندربرد در صنایع مختلف انجام می شود و به دلیل قیمت و کیفیت مناسبی که دارا می باشد ، در صنعت بسته بندی کاربردهای زیادی دارد و برای بسته بندی مواد غذایی، دارویی و پزشکی و آرایشی_بهداشتی  بیشترین کاربرد را دارد.

سختی این مقوا به این دلیل مورد نظر تولید کنندگان قرار گرفته است که در زمان بسته بندی مقاومت مناسبی از خود نشان می دهد و در حین چاپ مشکلی ایجاد نمی کند. برای خرید مقوای ایندربرد می توان به عرضه کنندگان آن در سراسر کشور مراجعه نمود یا تماس گرفت. برخی وارد کنندگان در کشور از طریق فروش مقوای ایندربرد خارجی به فروش این محصول مشغول می‌باشند.

مرکز پخش مقوای پشت طوسی

مرکز پخش مقوای پشت طوسی را از طرق مختلف قابل دسترسی است که با توجه به میزان خرید می توان از روش های مختلف استفاده کرد. اینترنت و فضای مجازی به راحتی  فروشندگان مقوای پشت طوسی را در اختیار مشتریان قرار می دهد، اخیر فعالان این حوزه با تبلیغات گسترده در فضای مجازی مشغول به فعالیت هستند و از را به مشتریان خدمات رسانی می کنند.

نمایندگی های برند های خارجی که در شهرهای بزرگ یا کلان شهرها فعالیت می کنند انواع این محصول را با برند های مختلف در اختیار مشتری قرار می دهند از انواع مقوای پشت طوسی ارزان گرفته تا عرضه یا فروش مقوا پشت طوسی گران قیمت باکیفیت. در این روش می توان با تماس به این نمایندگی ها یا فروشندگان، محصول مورد نظر خود را در ابعاد و گرید های مختلف تهیه نمود.

قیمت روز مقوای پشت طوسی

یکی از راه های  دسترسی به  قیمت روز مقوای پشت طوسی استعلام از فروشندگان این کالا می باشد که به صورت عمده یا خرده به فروش آن مشغولند، راه دیگر استعلام قیمت از کارخانه های تولیدی می باشد که قیمت نمونه های ایرانی را در اختیار خریدار قرار می دهند و برای دسترسی به لیست قیمت قیمت مقوای پشت طوسی خارجی می توان به نمایندگی ها و  فروشنده های برند های خارجی مراجعه یا تماس حاصل نمود.

قیمت مقوای پشت طوسی بسته به برند، کیفیت، گرماژ و میزان خرید متفاوت می باشد و قیمت های مختلفی را شاهد خواهیم بود. ابعاد رایج این مقوا عبارتند از :

  • ۱۰۰ در ۷۰
  • ۹۰ در ۷۰
  • ۸۰ در ۷۰
  • ۱۲۰ در ۷۰
  • ۸۵ در ۷۰
  • ۱۰۰ در ۶۰
  • ۹۰ در ۶۰
  • ۱۲۰ در ۸۰
  • ۱۱۰ در ۷۰

گرماژ های رایج مقوا پشت طوسی عبارتند از :

۲۱۰, ۲۳۰ ,۲۵۰, ۲۸۰, ۳۰۰, ۳۵۰, ۴۰۰

خرید مقوا پشت طوسی اژدها

یکی از نمونه های مقوای پر فروش در بازار، انوع خارجی هستند که کیفیتی مناسب دارند و ویژگی های برتر آنها باعث شده است که مشتریان زیادی برای آنها وجود داشته باشد. معمولا افرادی که به دنبال خرید مقوای پشت طوسی ارزان قیمت هستند از خرید نمونه های خارجی صرف نظر می کنند.

زیرا این نمونه ها به دلیل هزینه هایی از قبیل گمرک و عوارض واردات، گران تمام می شوند و در بعضی موارد استفاد از آنها به صرفه نیست ولی در مواردی که حساسیت کار بالا است خریدار از انواع خارجی استفاده می کند که محصولات ساخت کشور کره از این قبیل هستند. محصولات کشور کره در ایران نمایندگان زیادی دارند و به راحتی به فروش و ارائه خدمات مشغول هستند.

برخی برند های خارجی که در ایران موجود هستند عبارتند از :

  • اسبی
  • هانسول
  • اژدها
  • ببری
  • پاندا

برای خرید مقوای پشت طوسی اژدها می توان به نمایندگی این برند که در شهرهای بزرگ مانند تهران و مشهد و… فعالیت می کنند اقدام نمود و همچنین می‌توان از طریق اینترنت به فروشندگان عمده و خرده این محصول دسترسی داشت. بالطبع خرید عمده مقوای پشت طوسی اژدها از نمایندگی، به صرفه تر است گ قیمت ارزان تری در پی خواهد داشت.

 

درباره samaneh rahimi

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

WeCreativez WhatsApp Support
معمولا در ساعات کاری زیر یک ساعت پاسخ داده می شود.