کارتن سه لا از بین کارتن های پنج لا و هفت لا از کاربرد بیشتری برخوردار است این کارتن از سه لایه ساخته شده است که دولایه آن لاینر و یک لایه کاغذ چین شده می باشد که کارخانه های تولید کننده این محصول با تغیرات کیفیت لایه های این کارتون، گرید های مختلفی از آن تولید می کنند.

خرید کارتن سه لا به روش اینترنتی یکی از روش های تهیه آن می باشد که اگر به نحوه درست انجام شود مزایای زیادی برای خریدار دارد، خرید کارتن سه لا ارزان یکی از این مزایا است و تنوع بیشتر محصول، دسترسی به فروشنده بیشتر از دیگر مزایا محسوب می شود.

فروش ورق کارتن تهران

برای خرید ورق کارتن در تهران می توان به روش های مختلف اقدام به خرید کرد که یکی از آنها خرید ورق کارتن به صورت عمده از عمده فروشان این محصول می باشد به این صورت که با مراجعه یا تماس تلفنی به این فروشندگان و مشخص کردن میزان سفارش و نوع محصول، خرید خود را می توان انجام داد.

انواع کارتن های عرضه شده بر اساس تعداد لایه، توسط این گروه عبارتند از:

  • کارتن های سه لایه
  • کارتن های پنج لایه
  • کارت های هفت لایه

خرید کارتن سه لایه به نسبت بقیه کارتن ها ارزان تر می باشد.

در روش دیگر می‌ توان از طریق تولیدی ها و کارخانه های مقوا سازی در تهران اقدام نمود که مزایایی به نسبت روش قبلی دارد خرید ارزان‌ تر به دلیل حذف واسطه و نبود دلالان از فواید این روش است ولی در این روش فقط خرید های با تناژ بالا و حجم عمده قابل انجام است.

خرید ورق کارتن سه لا

کارخانه های جعبه سازی که از طریق تولید انواع جعبه ها و بسته بندی های مقوایی به مشتریان خدمات رسانی می‌ کنند مهمترین مشتریانی هستند که قیمت خرید ورق کارتن سه لا برای آنها اهمیت بالایی دارد همچنین  این کارخانه ها با کارخانه های کارتون سازی به نوعی مکمل یکدیگر هستند و با هم رابطه مستقیم دارند. قیمت‌ این ورق ها در قیمت جعبه مقوایی تاثیر بسزایی دارد پس خرید کارتن سه لا ارزان قیمت می تواند قیمت محصول نهایی را کاهش دهد.

کارخانه های تولید کننده مقوا و کارتن با استفاده از مواد سلولزی این ورق های کارتون را با ابعاد مختلف تولید می کنند و به مشتریان به صورت عمده عرضه می کنند تا جایی که بیشتر فروش این واحد های تولیدی در ایران به فروش می رسد ولی مقداری از تولیدات خود را به امر صادرات اختصاص می دهند و به کشورهای همسایه و خاور میانه صادر می کنند. برای خرید ورق کارتن سه لا می توان با دفاتر فروش یا نمایندگی های این تولید کنندگان تماس حاصل کرد گ یا از فروشندگانی که به عرضه مستقیم این محصول مشغولند اقدام به خرید کرد.

مشخصات کارتن سه لا

برای خرید کارتن سه لا لازم است برخی اصطلاحات رایج را در این زمینه شناخت و انواع محتلف آنها را تشخیص داد تا خریدی درست و  خوب را در پی داشته باشد.

این کارتن ها دارای سه لایه می باشند که از دو لایه صاف در بیرون و یک لایه زیگزاگ در بیرون به نان فلوت تشکیل شده اند که خود فلوت دارای ارتفاع های مختلفی (گام) هستند که هر چه ارتقاء آنها بیشتر باشد مقاومت کارتن افزایش پیدا می کند همچنین این گام های فلوت به A, B, C,E  تقسیم بندی می شوند که ارتفاع فلوت A   در کارتن ها ۵ میلیمتر می باشد که به نسبت بقیه ارتفاع بالاتری دارد. کیفیت و ساختار هر نوع کارتن، به کاربرد و لایه کاغذ بستگی دارد.

استعلام قیمت کارتن های بسته بندی

کارتن های بسته بندی انواع مختلفی دارند زیرا طیف کاربردهای آن وسیع و متفاوت است همچنین امروزه هر نوع وسیله یا کالایی نیاز به بسته بندی نیاز دارد به همین جهت قیمت خرید کارتن سه لا که بیشترین کاربرد را در بسته بندی دارد، برای تولید کننده ها  از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. برای استعلام قیمت های این محصول  از طریق اینترنت و سایت های اینترنتی می توان اقدام نمود  به این شکل که برخی تولیدی ها به منظور جذب خریدار و افزایش فروش در سایت‌های خود لیست قیمت انواع کارتن را قرار می دهند تا بعد از تکمیل فرم های مربوطه مشتری به این لیست قیمت‌ها دسترسی داشته باشد. فروش کارتن توسط تولید کننده انواع جعبه به منظور ها و اشکال مختلفی صورت می گیرد که برخی از انواع آنها عبارتند از :

  • جعبه درب دارویی و ته قفلی
  • جعبه درب دارویی و ته دارویی
  • جعبه درب دار معمولی
  • جعبه تلسکوپی مانند انواع جعبه های شیرینی
  • جعبه کیبوردی مانند انواع جعبه های پیتزا
  • انواع کارتون شیت پلاستیکی
  • کارتن های کفی

صادرات کارتن سه لایه

کارتن سه لا یکی از مهمترین مواد اولیه کارخانه‌های کارتن سازی محسوب می‌شود،

ایران به دلیل دارا بودن مواد اولیه باکیفیت و صنعت بازیافت رو به پیشرفت، می تواند پتانسیل این را داشته باشد که از این طریق ارز آوری خوبی داشته باشد.

شرکت های صادر کننده از طریق فروش کارتن سه لا در حوزه صادرات این محصول اقدامات بزرگی کرده اند ، کشورهایی از قبیل افغانستان، پاکستان، عراق و سوریه بزرگ ترین مشتریان خارجی هستند که خرید کارتن سه لایه و دیگر محصولات مرتبط را از ایران انجام می دهند.

فروش کارتن سه لای با کیفیت بالا به کشورهای خارجی یکی از راهای افزایش فروش و تبلیغ کالای ایرانی، محسوب می شود.

خرید عمده کارتن سه لا به صورت اینترنتی

خرید عمده کارتن سه لا به صورت اینترنتی امکان پذیر است و  سایت های مختلفی از طریق فضای مجازی و شبکه های مجازی به فروش این محصول مشغول می باشند این گروه که اکثر تولید کنندگان می باشند اط طریق انتشار لیست قیمت کارتن سه لایه و همچنین انواع دیگر،

مشتریان را جذب و به آنها اطلاع رسانی می کنند، سفارش در این سایت ها بیشتر با تماس تلفنی یا ارسال فرم درخواست صورت می گیرد لذا امکان ثبت سفارش در این مورد امکان پذیر نیست و سایت ها محصولات خود را از این راه به مشتریان معرفی می‌کنند.

درباره samaneh rahimi

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

WeCreativez WhatsApp Support
معمولا در ساعات کاری زیر یک ساعت پاسخ داده می شود.