بازار خرید کاغذ کرافت به صورت عمده در صنعت کارتن سازی به نسبت سایر صنایع از رونق بیشتری برخوردار است و تقریبا اکثر کارتن های چند لایه از این کاغذ ساخته می شوند البته دامنه کاربرد کاغذ کرافت به همینجا ختم نمی شود و در برخی صنایع دیگر نیز به دلیل خصوصیات بارز این محصول، از این کاغذ استفاده های مختلفی می شود.

کاغذ کرافت چیست؟

معنی لغوی کرافت که یک واژه آلمانی است یعنی مقاومت و دلیل نامگذاری این کاغذ به شیوه تولید آن که فرایند کرافت نامیده می شود بر می گردد. کاغذ کرافت در رنگ های قهوه ای و زرد در بازار موجود است و از آنجایی که سطح آن زبر است و قابلیت چاپ دارد از آن  می توان  در پروژه هایی مانند چاپ ساک دستی، چاپ تراکت، چاپ بروشور، چاپ جعبه، چاپ کارتن و … استفاده نمود .

میزان پایین لیگنین در این کاغذ افزایش مقاومت مکانیکی را به نسبت سایر کاغذ ها برای کاغذ کرافت در پی داشته است چون میزان لینگین پایین باعث اختلال در پیوندهای هیدروژنی بین سلولز می‌شود و در نهایت استحکام آن را بالا می‌برد. در تولید کاغذ به روش بیشتر لینگین در فیبر باقی می ماند ولی در فرایند کرافت میزان لینگین بیشتری از دست می رود که این خود مزیت خوبی برای خرید کاغذ کرافت محسوب می شود. کارخانه های تولیدی کاغذ کرافت از انواع درختان کاج، بامبو یا کنف به عنوان ماده اولیه ساخت این کاغذ استفاده می کنند.

دلایل استفاده و کاربرد های کاغذ کرافت

  • قیمت کاغذ کرافت ارزان تر از انواع کاغذ های دیگر است
  • مقاومت و استحکام آن بالاتر است
  • قابلیت چاپ دارد
  • دسترسی آسان به بازار خرید کاغذ کرافت
  • و…

موارد بالا تنها بخشی از مواردی است که باعث شده در صنایع مخالف و حتی استفاده های شخصی افراد مختلف، کاغذ کرافت راه پیدا کند و مورد استفاده قرار گیرد. در برخی موارد به دلیل رنگ طبیعی، در نمونه هایی به دلیل مقاومت بالا و حتی مواردی به واسطه قیمت کاغذ کرافت، افراد و شرکت های تولیدی ترجیح می دهند تا از این کاغذ استفاده نمایند. برخی از کاربرد های این کاغذ عبارتند از :

  • خیاطان برای تهیه الگوی خیاطی از انواع این کاغذ با ابعاد بزرگ استفاده می کنند
  • برخی افراد به منظور طراحی و کار های هنری، به دلیل دارا بودن رنگ طبیعی ( قهوه ای یا زرد)، استفاده از کرافت را ترجیح می دهند

شرکت های تولیدی وسایل تبلیغاتی مانند ساک های دستی، بروشورهای تبلیغاتی و تراکت ها، از طریق خرید عمده کاغذ کرافت، این محصول را تهیه و مورد استفاده قرار می دهند

  • کارخانه های تولیدی سمباده به دلیل مقاومت بالای این کاغذ، به عنوان لایه اولیه از کاغذ کرافت استفاده می کنند
  • کارخانه های مقوا سازی برای تولید لایه های مختلف کارتن مانند لاینر و لایه فلوت استفاده از کاغذ کرافت را در اکثر تولیدات بکار می برند
  • و…

خرید کاغذ کرافت

مرکز فروش کاغذ کرافت در انواع مختلف  

بازار خرید کاغذ کرافت طیف گسترده ای از این کاغذ در ابعاد، گرماژ ها و برند های مختلف را شامل می شود. ابعاد متنوعی از این کاغذ در بازار موجود است که از کوچکترین سایز که A4  است تا رول هایی با طول چندین متر را شاهد هستیم همچنین کاغذ کرافت را در گرماژ های بالای۴۰ گرم قابل خریداری است.

برای خرید عمده کاغذ کرافت می توان از کارخانه های تولیدی این محصول در کشور به صورت مستقیم خرید خود را انجام داد یا از طریق نمایندگی برند های خارجی و داخلی نیز اقدام نمود. بلای تهیه کاغذ کرافت ارزان خرید نمونه های داخلی گزینه مناسب تری خواهد بود زیرا لز یک طرف منابع اولیه آن به راحتی و حجم زیاد، برای کارخانه های تولیدی در دسترس است و از سوی دیگر برخی هزینه های اضافی مانند گمرگ، عوارض واردات و سود وارد کننده به قیمت آن افزوده نشده ولی بلعکس قیمت کاغذ کرافت خارجی به دلیل موارد گفته شده گران تر خواهد بود.

اگر شخصی قصد خرید کاغذ کرافت A4   را داشته باشد می تواند به فروشگاهای لوازم التحریر یا فروشگاه های فروش لوازم هنری مراجعه و به صورت خرده مقدار مورد نیاز خود را تهیه نماید.

خرید اینترنتی کاغذ کرافت

یکی از مشکلات شهرهای کوچک دسترسی محدود به مراکز توزیع کاغذ کرافت است که به لطف پیشرفت اینترنت و فضای این مشکل تا حدودی برطرف شده است. خرید اینترنتی کاغذ کرافت این امکان را به خریدار می دهد تا در هر نقطه از کشور به فروشندگان این محصول دسترسی داشته باشد و بدون مراجعه حضوری کار خود را انجام دهد. فروشگاه های اینترنتی خدمات مختلفی در این زمینه به مشتریان عرضه می نمانید تا سهم خود را از بازار فضای مجازی افزایش دهند همچنین رقابت شدید بر سر افزایش فروش و جذب مشتری، دسترسی آسان مشتری به محصول با قیمت ارزان تر را مهیا ساخته است.

فروشندگان مجازی که در این زمینه در حال فعالیت هستند به چند گروه تقسیم می شوند که عبارتند از :

  • فروشگاه مجازی لوازم هنری که از طریق فردش کاغذ کرافت در ابعاد کوچک‌ فعالیت می کنند
  • لوازم التحریر های آنلاین
  • سایت های تولید کنندگان و کارخانجات تولیدی
  • سایت های بازرگانی های بزرگ برند های خارجی
  • فروشندگان عمده و بنک داران که از طریق فروش عمده کاغذ کرافت به صورت آنلاین در حال فعالیت می باشند
  • و…

خرید کاغذ کرافت

فروش کاغذ کرافت سفید

کاغذ کرافت سفید یکی از انواع باکیفیت کاغذ کرافت است که فقط نمونه های خارجی و وارداتی آن در ایران قابل دسترسی است.

خرید کاغذ کرافت سفید فقط از طریق وارد کنندگان برند های خارجی در کشور انجام می شود. این کاغذ در گرماژ های ۸۰، ۱۰۰ و ۱۲۰ گرم،

از کشور های خارجی مانند چین وارد ایران می شود و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. از ویژگی های دیگر که این کاغذ را از نوع معمولی آن متمایز می کند،

می‌توان به ضد چروک بودن و سفتی بالای آن اشاره کرد همچنین از موارد کاربرد کاغذ کرافت سفید، بسته بندی مواد غذایی، سبزیجات، نان و… از مهم‌ترین موارد محسوب می شوند.

فروش کاغذ کرافت سفید توسط شرکت ها و افراد وارد کننده، به صورت رول،

شیت و با استاندارد های ISO9001, ISO14001, FDA, SGS  در ابعاد مختلف انجام می شود.

 

 

 

 

درباره samaneh rahimi

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

WeCreativez WhatsApp Support
معمولا در ساعات کاری زیر یک ساعت پاسخ داده می شود.