بهترین هزینه جعبه یعنی بسته بندی ای داشته باشید که ضمن کاهش هزینه های کلی برای محصول تان افزایش فروش را هم برای شما همراه داشته باشد.

برای کسب و کار تجارت الکترونیک، چند لحظه مهمتر از لحظه ای است که مشتریان خود را از طریق ایمیل دریافت می کنند.

بهترین هزینه بسته بندی

آنها وقتی بسته بندی را باز می کنند چه می بینند و احساس می کنند؟ آیا این هیجان و پیش بینی است؟ یا ناامیدی و ناراحتی؟ تاثیرات اول مهم است، و هیچ کاری انجام نمی شود. یک تجربه منحصربهفرد یا ضعف در مورد بازبینی برای همیشه با نام تجاری شما مرتبط خواهد شد. اما یک شگفتی دلپذیر هم علامت آن را نیز به جا می گذارد.

در این مقاله متوجه میشوید بهترین هزینه جعبه محصول تان چیست و آیا یه بسته بندی خوب یه سرمایه گذاری مناسب است؟

در میان شلوغی و شلوغی که در یک کسب و کار وجود دارد، فراموش کردن آن آسان است، اما تجربه ی باز کردن بسته تاثیری پایدار بر چگونگی بازدید مشتریان از نام تجاری شما دارد و در نهایت اگر تصمیم بگیرد دوباره با شما خریداری کند.

سفارش جعبه چاپ رویان

چرا بسته بندی های شخصی مورد نیاز است

در نظرسنجی از ۵۰۰ خریداران آنلاین، تحقیقات بسته بندی تجارت الکترونیک دریافتند که بهترین هزینه جعبه بر مشتریان چگونه برند را تحت تاثیر قرار می دهد:

۴۰٪ از خریداران گفتند که اگر سفارش آنها در یک بسته هدیه یا حق بیمه باشد، احتمالا “تا حدودی بیشتر احتمال دارد” یا “خیلی بیشتر احتمال دارد” از یک خرده فروش آنلاین خریداری شود.

بهترین قیمت جعبه

۴۰٪ خریداران معتقدند استفاده از بسته بندی مارکدار و یا هدیه مانند ، برداشت آنها بر روی برند اثر می گذارد. ۶۸٪ گفتند که این مارک به نظر می رسد بسیار بالا است، در حالی که ۶۱٪ گفتند که آنها را در مورد دریافت بسته هیجان زده می کند.

اگر می خواهید کسب و کارتان در میان رقبا شما برجسته باشد، باید توجه بیشتری به ایجاد بسته بندی های جذاب و مارکدار برای محصولات خود اختصاص دهید.

بسته بندی خلاقانه در چاپ رویان

اما اگر شما یک تجارت الکترونیک کوچک بدون بودجه عظیمی هستید، چگونه این کار را انجام می دهید؟

 گزینه های شما اگر شما برای توجیه سفارش مقادیر زیادی جعبه های سفارشی که شرکت های چاپی زیادی نیاز دارند، فروش نداشته باشند چیست؟

شما می ترسید که چقدر آسان و مقرون به صرفه است که بهترین هزینه جعبه بسته بندی خود را با نام تجاری، جلا و خاطره انگیز ترسیم کنید. در اینجا با چند ایده ساده هست  که می توانید  بلافاصله آن را پیاده سازی کنید.

جعبه کالا

خلاق و مقرون به صرفه بسته بندی شخصی

از سوی شرکت های بزرگ و طرح های شادابانه ای آنها را تهدید نکنید. با ترکیب حتی یک یا دو مورد از این مواد در بسته بندی خود، می توانید به طور چشمگیری تجربه مشتریان خود را افزایش دهید.

جعبه های هدیه رنگی

جعبه های هدیه رنگی – در سیاه و سفید، صورتی، قرمز و یا حتی تیفانی آبی – با کیفیت بالا به محصولات در داخل عناصر تعجب آور را با ارسال آیتم های خود در جعبه های پستی با یک رنگ داخلی پوشش داده شده یا اضافه کردن برچسب ها یا برچسب های مارک روشن کنید.

بسته بندی محصولات

روبان

در اطراف محصول خود را با روبان، رشته یا طناب بپوشانید. به این ترتیب، هنگامی که مشتری خود را جعبه حمل و نقل باز می کند، آنها توجه بیشتری به جزئیات می دهند. این هزینه در کنار هیچ چیز نیست، اما بسته بندی شما کمی جذاب می شود.

تمبر یا برچسب

سفارش جوهر تمبر مارکدار یا برچسب های شخصی که می توانید برای تزئین بهترین هزینه جعبه خود استفاده کنید. این یک راه آسان برای حتی کوچکترین شرکت ها برای سفارشی کردن بسته بندی است. تمبر یا برچسب جذاب بلافاصله یک جعبه قهوه ای ساده را به بسته بندی هدیه شخصی تبدیل می کند.

محصولات چاپ رویان

کاغذ بافت یا کرافت

به جای استفاده از بادام زمینی بسته بندی شده ، کاغذ بافت رنگی، کاغذ شل شده و یا کاغذ کرافت ساده را انتخاب کنید. هر دوی آنها ارزان هستند اما هوا را از ظرافت کم رنگی به ارمغان می آورند. اگر جعبه حمل و نقل شما حاوی جعبه های کوچکتر باشد، آنها را در کاغذ کرافت پوشانید و با روبان یا نخ ریسی تزئین کنید.

کارت ها

از هدیه های کوچک مخصوص برند شرکت خود به نفع خود استفاده کنید. بهترین هزینه جعبه شامل یک یادداشت دستنویس در لوازم آرایشی بسیار زیبا در هر بسته، با تشکر از مشتری خود را برای سفارش خود. این نکته حساس و ساده و شخصی است که شرکت های بزرگ نمی توانند مدیریت کنند و مشتریان به یاد داشته باشند.

جعبه بسته بندی

افزودنی های کوچک و جذاب

تعجب کوچک در هر جعبه را شامل می شود، این گیفت های جذاب میتوانند کد تخفیف برای خرید در آینده و یا حتی تعداد انگشت شماری از شکلات ها و یا آب نبات است.که  هدف  لذت بردن مشتریان از دریافت بسته بندیشان است.

پیشنهاد میکنم اگراین مطلب مورد توجه شما قرار گرفت مقاله ۱۵ نکته برای داشتن بسته بندی موفق را هم مطالعه کنید.

خلاصه کلام!

بسته بندی خود را با چاپ در داخل و یا خارج از جعبه سفارشی کنید؛ نام تجاری خود را با استفاده از لوگو، تبلیغی یا پیام خاص خود در یاد مشتریان حک کنید.

این مقاله ترجمه شده از سایت https://www.dssmithepack.co.uk بوده است مقداری هم از تجربیات کاری خود نویسنده در متن اصلی مقاله وارد شده است . امیدوارم از خواندن آن استفاده کافی کرده باشید.

همچنین میتوانید با کسانی که فکر میکنید این مطلب برایشان مفید است آن را به اشتراک بگد

درباره adminsazan

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

WeCreativez WhatsApp Support
معمولا در ساعات کاری زیر یک ساعت پاسخ داده می شود.