خرید مستقیم جعبه مقوایی از کارخانه های تولیدی این محصول مزایای زیادی برای خریدار دارد ولی نکته مهم این است که فقط در حجم های بالا و عمده می توان بدین روش اقدام نمود.

جعبه ها تا به امروز پیشرفت های زیادی داشته و هم از نظر مواد اولیه و هم از نظر طرح و شکل تغییرات زیادی داشته است تا جایی که امروزه شاهد فروش جعبه فانتزی با طرح ها و شکل های مدرن هستیم.

کاربری جعبه های مقوایی نیز به نسبت گذشته دستخوش تغییرات شده است به این شکل که در گذشته های خیلی دور جعبه ها برای مصارف نظامی و نمونه های اینچنینی ساخته می شد ولی امروزه شاهدیم که در هر صنعت و هر خانه ای، به شکل های مختلف از آن استفاده می‌شود.

انواع جعبه مقوایی و نحوه خرید عمده جعبه مقوایی

بیایید نگاهی به دور و اطراف خود بیندازیم و کمی روی این موضوع تمرکز کنیم! با نگاهی گذرا متوجه می شویم که دنیای وسیع اطراف ما پر شده از انواع جعبه های ساخته شده با مقوا، طلق وغیره که شاید جواب سوال ما باشد! بله! همین خود بیانگر کاربرد ها و انواع جعبه مقوایی است.

جعبه مقوایی انواع مختلفی دارد که دسته بندی خاصی برای آن تعریف نشده ولی از نظر کاربرد و نحوه استفاده برای آن می توان چند نوع دسته بندی تعیین نمود از جایی که جعبه مقوایی انواع مختلف دارد کاربرد های زیادی نیز خواهد داشت مثلا :

  • استفاده در صنایع مختلف مانند جعبه شیرینی و پیتزا
  • ساخت جعبه های فانتزی و کادویی با شکل های مدرن
  • در صنایع مختلف لازمه فروش محصول، بسته بندی آن است که امروزه جعبه مقوایی بیشترین سهم را از آن خود کرده است
  • وغیره

همانطور که گفته شد خرید مستقیم جعبه مقوایی از طریق کارخانه های تولیدی امکان پذیر است ولی چگونه؟ امروزه کارخانه های تولیدی جعبه مقوایی با استفاده از روش های جدید مانند اینترنت نیز به فروش محصولات خود مشغول هستند که دسترسی به این روش ها کار چندان سختی نیست و خریدار می تواند از طریق اینترنت و سایت این شرکت ها سفارشات خود را ثبت و به راحتی بقیه مراحل خرید خود را طی نماید ولی از این طریق خرید عمده جعبه مقوایی را انجام داد.

خرید مستقیم جعبه مقوایی

خرید مستقیم جعبه مقوایی

 

سفارش آنلاین جعبه مقوایی

در مطالب قبلی به نحوه خرید مستقیم جعبه مقوایی اشاره شد و راه های خرید و مراکز خرید عمده این محصول تا حدودی مورد بحث قرار گرفت در ادامه با نحوه سفارش آنلاین جعبه مقوایی با شما هستیم.

خرید اینترنتی جعبه مقوایی برای آن دسته از افرادی که به دنبال خرید خرده و عمده این محصول هستند گزینه ای مناسب به شمار می رود که همچنین مزایای زیادی هم برای فروشنده و هم نصیب خریدار خواهد کرد.

امروزه به دلیل رشد چشمگیر اینترنت و شبکه های اجتماعی فروشندگان جعبه مقوایی نیز به این فضا پا نهاده و به فکر جذب مشتری بیشتر و افزایش فروش هستند که به آن می توان از نگاه مزیتی خوب نگریست. برخی خدمات که در این زمینه ممکن است ارائه شود عبارتند از :

  • فروش جعبه مقوایی در طرح ها و اندازه های مختلف
  • فروش عمده جعبه مقوایی به صورت مستقیم
  • چاپ و طراحی انواع این جعبه ها
  • ارسال کالا به سراسر کشور
  • خرید کارتن دست دوم توسط برخی فروشگاها
  • فروش کارتن دست دوم
  • وغیره

نکته مهم در این نوع خرید ها، توجه به مسائل امنیتی و داشتن مجوز های لازم از سوی فروشندگان است زیرا در خلال شرکت ها و فروشندگان مجاز، برخی سایت ها به روش های مختلف به کلاه برداری مشغول و از این طریق شما را متحمل ضررهای جبران ناپذیر خواهند نمود.

فروش جعبه مقوایی ارزان با مناسب ترین قیمت

فروش جعبه مقوایی ارزان با مناسب ترین قیمت می تواند از جهات مختلف به نفع خریدار و فروشنده باشد که به برخی از آنها و نیز چگونگی آن اشاره می کنیم.

خرید مستقیم جعبه مقوایی یکی از این روش ها است یعنی به طور خلاصه از مراکزی که به صورت مستقیم و عمده خرید خود را انجام دهیم، شرکت ما نیز مفتخر به ارائه این خدمت به مشتریان عزیز است که بواسطه آن می‌توانید به مناسب ترین قیمت ها از سوی ما دست یابید.

استفاده از متریال و مواد اولیه ارزان قیمت نیز نقش بسزایی در قیمت جعبه مقوایی ایفا می کند.

تا جایی که با این روش شاهد نوسان های شدید قیمت خواهیم بود که برخی از آنها عبارتند از :

  • مقوای پشت طوسی
  • مقوای لمینت
  • مقوای گلاسه
  • مقوای سخت چند لایه
  • مقوای اشتنباخ
  • مقوای کرجی
  • مقوای گریس گارد
  • وغیره
خرید مستقیم جعبه مقوایی

خرید مستقیم جعبه مقوایی

جعبه مقوایی گریس گارد در صنعت بسته بندی غذا از موارد پر مصرف محسبوب می‌شود زیرا از یک مانع برای تماس با محصول غذایی استفاده شده است و مقوای پشت طوسی که نیز کاربرد های آن بسیار زیاد است در این صنعت کاربرد زیادی دارد. به طور کلی از این مقوا نباید در بسته بندی غذا استفاده شود ولی متاسفانه با این وجود شاهدیم که استفاده های زیادی از آن می شود.

 

فروش جعبه مقوایی آماده

فروش جعبه مقوایی آماده از شغل هایی است که در این زمینه رونق بالایی دارد زیرا مشتریان آن از طیف های مختلفی هستند که به علت ارزان تر بودن قیمت ترجیح می دهند از این روش اقدام نمایند.

فروش مستقیم جعبه مقوایی آماده نیز از برخی مراکز عمده فروشی امکان پذیر است، کارخانه ها و برخی مراکز به همین دلایل و دلایل دیگر برخی نمونه های پرفروش این جعبه ها مثل جعبه پیتزا و جعبه شیرینی را به مشتریان عرضه می کنند.

یکی از انواع جعبه آماده، انواع جعبه های فانتزی و کادویی هستند که از مقوا های بافت دار و فانتزی در ساخت آن استفاده می شود که مقوای فابریانو از مهم ترین آنها هستند. این مقوا که در ابعاد  ۱۰۰*۷۰ و ۷۰*۵۰ تولید می شود مورد توجه بسیاری از تولید کنندگان خانگی و تجاری جعبه های فانتزی و کادویی است.

کرجی نیز نوع دیگر مقوای پر مصرف است که در مصارف صنعتی مخصوصاً چاپخانه ها مورد استفاده قرار می گیرد همچنین برای مصارف مختلفی نظیر مقوای پازل، مقوای جلد قرآن، مقوای جلد سخت، مقوای گالینگور، مقوای آلبوم عکس ، مقوای جلد زونکن ، مقوای جلد سررسید سررسی، مقوای صحافی و مقوای جعبه کفش استفاده می شود.

درباره samaneh rahimi

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

WeCreativez WhatsApp Support
معمولا در ساعات کاری زیر یک ساعت پاسخ داده می شود.