فروش کارتن سه لا از طریق نمایندگی و کارخانه‌ های تولیدی این محصول به صورت مستقیم امکان پذیر و به روش های حضوری یا غیر حضوری انجام می شود.

به طور کلی کارتن سه لا پایه و جزء اصلی در صنعت جعبه سازی است که ارزان بودن و استحکام مناسب از مهم‌ ترین شاخصه های آن است همچنین برای این کارتن مشخصات و ویژگی های دیگری می توان بیان نمود که به در این امر دخیل و تاثیر بسزایی دارند.

تولیدی کارتن سه لا در سراسر کشور

همانطور که اشاره شد مراکز تولیدی کارتن سه لا در کشور از تعداد بالایی برخوردار هستند و افراد زیادی در زمینه تولید و فروش کارتن سه‌ لا فعالیت دارند.

کارتن های پنج لا و هفت لا را می توان برادر یا هم خانواده کارتن سه لا دانست زیرا این نوع فقط از نظر تعداد لایه و ضخامت با نوع سه لا متفاوت هستند.

قیمت کارتن سه لا توسط تولیدی ها و کارخانجات عرضه کننده این محصول تعیین و به بازار مصرف ارائه می شود

همینطور برخی عوامل بر قیمت آن تاثیر مستقیم دارند که عبارتند از:

  • میزان و حجم خرید کارتن سه لا تاثیر بسزایی در قیمت آن دارد
  • قیمت فروش کارتن سه لا می تواند با نوع و مکان مرکز تولیدی رابطه ای مستقیم داشته باشد
  • کیفیت نیز از عوامل مهم در قیمت گزاری این محصول است تا جایی که انواع کارتن سه لا ارزان قیمت را در بازار شاهد هستیم که از کیفیت پایینی برخوردار هستند
  • نحوه خرید و تسویه حساب می تواند بر قیمت ها در این حوزه تاثیر مستقیم بگزارد، معمولا خرید های نقدی برای کارخانجات و فروشندگان کارتن سه لا از اهمیت بیشتری برخوردار است و حاضرند به مشتریان خود تسهیلاتی از قبیل قیمت ارزان تر اعطا کنند
  • وغیره

فروش کارتن سه لا

فرایند تولید کارتن سه لا

کارتن سه لا از سه لایه ساخته شده است که لاینر یا لایه رویی و کاغذ چین را می توان به عنوان مهم ترین اجزای تشکیل دهنده این کارتن نان برد.

کارخانه های تولیدی برای ساخت لایه رویی معمولا از کاغذ های مقاوم استفاده می کنند تا این محصول را در برابر عواملی مانند کشش و ضربه ایمن سازد همچنین سعی می کنند از مقوا یا کاغذ هایی استفاده کنند تا در تماس با رطوبت شکل اولیه خود را از دست ندهند و جلو نفوذ آب را تا حدودی بگیرند.

لایه بعدی کاغذ چین دار است که نقش بسزایی در کیفیت و حفاظ محصول بسته بندی شده در مقابل ضربه دارد علاوه بر این کارخانه های تولیدی با تغییر این لایه به کارتن ویژگی های خاصی می دهند به عنوان مثال با ایجاد لایه ای ضد آب، از نفوذ رطوبت جلوگیری کرده و به عبارتی کارتن را ضد آب می کنند لازم به ذکر است که قیمت فروش کارتن سه لا با ویژگی های ذکر شده تغییر می کند.

تولید خمیر کاغذ کارتن سه لایه

برای تولید کارتن های سه لایه در ابتدای کار نیاز به تولید کارتن خواهد بود که این ماده اولیه از درختان مختلف ساخته می شود.

در اولین مرحله پس از قطع درختان و انتقال آن به کارخانه، به دو روش مکانیکی و شیمایی چوب ها را خرد می کنند که در روش مکانیکی این کار با رنده ها و خرد کن های صنعتی انجام می شود ولی در طرف مقابل از سولفات” و یا “سولفیت” استفاده می شود. که استفاده از سولفات رایج تر است.

کاغذ تولید شده در اپتدا به رنگ قهوه‌ای است زیرا لیگنین آن گرفته شده است ولی در ادامه و در صورت نیاز با استفاده از فرایند های شیمایی رنگ آن را سفید و در مواردی خاص ازآن استفاده می شود.

تولید کاغذ موج دار میانی برای کارتن سه لایه

اگر قصد خرید کارتن سه لا را دارید توجه این نکته مهم بیان کننده مقاومت و استحکام مقوا است از اهمیت بیشتری برخوردار است و برای رسیدن به استحکام مناسب، نیاز به محاسبات ریاضی خواهد بود.

لایه چین دار که از انواع کاغذ های بازیافتی نیز تولید می شود با استفاده از دستگاه های مدرن، تحت فشار و دمای بالا تولید می شود که به آن نیز فلوت می گویند، فلوت ها نیز داری ارتفاع مختلف می باشند که عبارتند از :

  • موج ‘b’ ۲٫۵۰ (۳٫۰۰ mm)
  • موج “c” ۳٫۰۰ (۳٫۶۰ mm)
  • موج ‘e’ با ارتفاع حدود ۵۰ mm (موج میکرو)
  • موج “f” با ارتفاع حدود ۰۰ mm
فروش مستقیم کارتن 3 لا

فروش مستقیم کارتن ۳ لا

در مرحله آخر این مقواهای سه لایه وارد دستگاه خم کننده شده تا از محل مناسب تا شوند و سپس لبه های کارتن سه لایه با چسب های مخصوص به یکدیگر چسبانده می شوند و در نهایت آماده ی ارسال به مشتریان می شوند، فروش کارتن سه لا به عنوان مرحله نهایی رابطه مستقیم با کیفیت محصول خواهد داشت تا جایی که در کشور برند های زیادی با کیفیت های مختلف شاهد هستیم که طبیعتا انواع باکیفیت فروش بیشتری به خود اختصاص داده اند.

 

فروش کارتن سه لا ارزان قیمت

برای خرید کارتن سه لا ارزان قیمت راه های مختلفی وجود دارد که خریداران با توجه به شرایط پیش رو از هر و کدام از این روش ها اقدام می کنند که برخی از آنها عبارتند از :

  • خرید مستقیم کارتن سه لا از کارخانه های تولیدی
  • فروش اینترنتی کارتن سه لا توسط فروشگاه های اینترنتی
  • فروش کارتن سه لا از نمایندگی های برند های خارجی
  • خرید عمده کارتن سه لا از عمده فروشی های این محصول که اکثرا در شهرهای بزرگ فعالیت دارند
  • وغیره
فروش مستقیم کارتن 3 لا

فروش مستقیم کارتن ۳ لا

نحوه خرید اینترنتی کارتن سه لا

همانطور که گفته شد یکی از راه های خرید کارتن ارزان قیمت، روش اینترنتی است که امروزه بسیار رونق دارد و فروشندگان بزرگی در این حوزه مشغول به کار هستند.

برای خرید اینترنتی فرد کافی است تا با جستجوی کوتاهی در موتور های جستجو، به لیست بلند بالایی از انواع فروشندگان این محصول دسترسی پیدا کند که خود نیز از گروه های زیر تشکیل می شوند :

  • کارخانه هایی که به صورت اینترنتی سفارش خرید می گیرند
  • فروشندگان عمده کارتن سه لا
  • وارد کنندگان کارتن سه لا با برند های خارجی

در موارد ذکر شده نیز روش های فروش مختلف خواهد بود به عنوان مثال در برخی از این موارد فرد امکان خرید مستقیم ندارد و هز طریق تماس با شماره های داخل سایت می تواند سفارش خود را ثبت نماید ولی در طرف مقابل برخی سایت ها امکان خرید مستقیم را برای خریداران مهیا ساخته و حتی امکان پرداخت نیز وجود دارد.

درباره samaneh rahimi

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

WeCreativez WhatsApp Support
معمولا در ساعات کاری زیر یک ساعت پاسخ داده می شود.