همواره برای تولید کنندگان و کارخانجات تولیدی تهیه مواد اولیه ارزان و قیمت مناسب از اهمیت و جایگاه ویژه ای برخوردار است که یکی از مهم‌ ترین آنها خرید کارتن ارزان قیمت و نحوه بسته بندی آن است.

با توجه به بازار رقابتی و سیاست های پیش روی صاحبان صنایع خرید کارتن ارزان قیمت مزایای زیادی برای این گروه در پی دارد که کاهش قیمت نهایی محصول به واسطه بسته بندی ارزان تر، مهم ترین آن خواهد بود.

نحوه خرید کارتن نیز تاثیر بسزایی در قیمت این محصول خواهد داشت تا جایی که خرید مستقیم از کارخانه های تولیدی و نمایندگی های فروش می تواند در تهیه کارتن ارزان قیمت موثر واقع شود.

قیمت خرید کارتن در بازار

خرید کارتن ارزان قیمت گرچه برای خریداران مزایای زیادی دارد ولی تهیه نوع با کیفت آن بیشترین تاثیر را در جذب مشتری خواهد داشت تا جایی که بسته بندی مناسب و شیک معرف محصول داخل آن است.

برای دستیابی به کیفیت بالا در کارتن های بسته بندی نیاز است تا تولید کننده از انواع ورق های خام باکیفیت در ساخت و تولید جعبه های بسته بندی استفاده نماید. برای آشنایی بیشتر، بهتر است تا انواع مقوا و کارتن مورد استفاده در تولید این جعبه ها را بشناسیم که برخی از آنها عبارتند از :

  • استفاده از کارتن سه لا
  • استفاده از کارتن پنج لا
  • استفاده از کارتن هفت لا
  • و…
کارتن ارزان

کارتن ارزان

فروش  کارتن بسته بندی در مدل های مختلف

فروشگاه های توزیع و عرضه انواع کارتن بسته بندی از طریق فروش مدل های متفاوت آن با کاربری های مختلف به مشتریان خدمات رسانی می کنند که برخی از این خدمات عبارتند از :

 

  • فروش کارتن فریت
  • فروش کارتن اسباب کشی
  • فروش کارتن اداری

 

فرایند تولید این سه نوع کارتن تقریبا با هم یکسان است اما از جهت فناوری ساخت با هم متفاوت هستند.

مثلا در تولید کارتن فریت بار به دلیل برخورداری از مقاومت بالاتر نیاز است تا از ورق های ۳لا، ۴لا و ۶لا استفاده شود.

در حمل و نقل هوایی و مواقعی که نیاز است تا کالا مدت زمان زیادی در بسته بندی باشد این کارتن ها بیشترین کاربرد را دارند ولی در کارتن های اداری  و کارتن های اثاث  کشی که تقریبا از نظر ساخت با هم مشابه هستند، در مصارف عمومی مانند بسته بندی لوازم ارزان یا معمولی، حمل اثاثیه و… بسیار مورد توجه خریداران هستند.

کارتن اسباب کشی به شکل دیگری تولید می شود به این صورت که برای حمل اجناس و وسایل سبک از کارتن ۳ لایه و در مورد اجناس سنگین وزن با ابعاد بزرگ مانند کتاب و سایر وسایل شکستنی، کارتن ۵ لایه بیشترین استفاده را دارد. قابلیت استفاده مجدد یکی از مزایای بسیار خوب دیگر که در استفاده از کارتن های ۵ لایه می توان به آن توجه نمود.

قیمت کارتن صادراتی

در خرید کارتن ارزان قیمت به شرکت های تولیدی اشاره شد و اینکه از طریق خرید عمده می توان نمونه های ارزان قیمت آن را خریداری نمود.

برخی کارخانجات تولیدی با تولید محصولات درجه یک و مرغوب سعی دارند علاوه بر بازار داخلی سهم خود را در بازار بین المللی و خارجی افزایش دهند از این رو با تولید کارتن صادراتی، مناسب بسته بندی های مختلف در این زمینه فعالیت می‌ کنند.

قیمت کارتن صادراتی بسته به نوع آن، ابعاد و شرکت تولید کننده از قیمت های مختلفی برخودار هستند. از نمونه های این تولیدات کارتن فریت بار هستند که مشتریان زیادی در خارج از کشور برای خرید آن وجود دارند. البته خرید کارتن صادراتی برای مشتریان داخلی نیز امکان پذیر است و خریداران می توانند انواع آنها را به صورت مستقیم یا از طریق نمایندگی های فروش خریداری نمایند.

 

نحوه خرید اینترنتی کارتن ارزان قیمت

روش های مختلفی برای خرید کارتن ارزان قیمت وجود دارد که امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی روش های جدید جایگزین روش های سنتی قدیمی شده اند. خرید اینترنتی کارتن یکی از این روش ها است به این نحوه که مشتری با جستجوی کوتاهی در اینترنت سایت های فروشنده انواع کارتن را شناسایی و پس از اطمینان کامل از معتبر بودن آن، در صورت موجود بود کالای مورد نظر، اقدام به خرید می نمایند.

سایت های اینترنتی خدمات مختلفی به مشتریان ارائه می دهند که برخی از آنها عبارتند از :

  • فروش کارتن در انواع مختلف
  • ارائه لیست قیمت کارتن بسته بندی در مدل های گوناگون
  • ارائه خدمات طراحی و چاپ کارتن
  • فروش عمده کارتن به صورت مستقیم با قیمت درب کارخانه
  • امکان طراحی سفارشی کارتن
  • فروش جعبه آماده
  • و…

خرید مستقیم از تولیدی کارتن

خرید مستقیم از تولیدی کارتن یک روش آسان برای تهیه این محصول است و از جایی که اکثر منابع و مواد اولیه کارتن در ایران موجود است، خرید کارتن ارزان قیمت نیز به این روش امکان پذیر است. فرایند تولید کارتن های بسته بندی به این صورت است که ورق های خام کارتن اپتدا توسط کارخانه های تولیدی ساخته و پس از فروش آن به کارخانه‌ های جعبه سازی با استفاده از دستگاه های برش و همچنین چسبان به کارتن هایی که در اطراف خود مشاهده می کنیم تبدیل می شوند.

کارخانه های جعبه سازی زیادی در سراسر کشور مشغول به فعالیت هستند که با استفاده از دستگاه های پیشرفته و مدرن به تولید انواع کارتن در  مدل های مختلف مشغول‌ هستند.

توزیع و فروش کارتن آماده

از جایی که کارتن ها جزء جدانشدنی صنعت بسته بندی محسوب می شوند بسیاری از مردم ترجیح می دهند تا برای کارهای روزمره و پیش پا افتاده مانند اثاث کشی نیز از آن کمک بگیرند.

توزیع و فروش کارتن آماده توسط فروشگاهای زیادی در اینترنت و بازار انجام می شود که با توجه به اینکه بازار مصرف بالایی دارند از طرف دیگر نیز فروشندگان زیادی برای آن وجود دارد.

برخی از کارتن هایی که به صورت آماده به فروش می رسند عبارتند از :

  • کارتن آماده پیتزا
  • کارتن های اثاث کشی
  • جعبه های شیرینی
  • کارتن های ساده با ابعاد پر فروش
  • و…

در کارتن های ذکر شده نیاز است تا علاوه بر انواع مقوا های چند لایه از انواع دیگر مقوا مانند پشت طوسی، ایندربرد، گلاسه، پشت سفید و… استفاده شود.

درباره samaneh rahimi

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

WeCreativez WhatsApp Support
معمولا در ساعات کاری زیر یک ساعت پاسخ داده می شود.