کارتن ها جایگاه ویژه ای در صنعت دارند و از آنجایی که قیمت نهایی یک محصول با نوع بسته بندی آن می‌تواند تغییر کند، بهترین و ارزان ترین بسته بندی ای که می‌توان از آن استفاده کرد، همین کارتن های مقوایی هستند.

تهیه کارتن ارزان قیمت و مناسب برای تولید کنندگان بسیار با اهمیت می باشد و سعی می‌کنند تا در انتخاب شکل و نوع آن از طرح هایی استفاده کنند که باعث جذب مشتری بیشتری شود. برای تهیه کارتن ارزان با مناسبترین قیمت باید به تولید کنندگان و فروشندگان انواع کارتن مراجعه کرد.

خرید کارتن به قیمت عمده

مسلما  اگر در کارخانه یا تولیدی مشغول به کار هستید از اهمیت خرید کارتن با خبر هستید و از نزدیک کامیون هایی را که حامل انواع این محصولات هستند را از نزدیک مشاهده نموده اید و همین امر باعث شده که عمده ترین مشتریان، کارخانه های تولید کننده قطعات می باشند.

تولدی انواع کارتن که با استفاده از دستگاهای مختلف مانند دایکاتی و… انواع کارتن ها را تولید می کنند به فروش و عرضه آنها نیز مشغول هستند از عرضه انواع کارتن ارزان قیمت تا نمونه های گران و مناسب صادراتی با مقوا های گرید بالا از تولیدات این مراکز می باشد. معمولا قیمت عمده کارتن به عوامل مختلفی بستگی دارد که برخی از آنها عبارتند از :

  • تعداد لایه های مقوا
  • جنس لاینر و کاغذ چین شده
  • تعداد و تیراژ سفارش
  • نوع چسب و اتصالات بکار رفته
  • اندازه کارتن سفارش داده شده
  • نوع سفارش چاپ کارتن و طراحی آن
  • و…

لیست قیمت انواع کارتن

کارتن های بازار قیمت های مختلفی را دارا هستند و مراکز عرضه و تولید آن لیست قیمت کارتن ها را به خریداران تقدیم می کنند و خریدار بسته به نیاز خود، نوع مناسب را تهیه می کند گاهی اوقات نیاز است از کارتون دست دوم استفاده شود که قیمت کارتن دست دوم به نسبت نو ارزان تر تمام می شود.

همانطور که اشاره شد قیمت کارتن نو توسط فرمول های تولید این محصول محاسبه می شود و قیمت گزاری دقیق روی آن انجام می شود حال برخی با کاهش سود یا استفاده از متریال ارزان تر در مرحله تولید، از طریق فروش کارتن ارزان قیمت تر به نسبت دیگر رقبا به دنبال جذب مشتری می باشند. مشتری باید توجه نماید که همیشه یک محصول ارزان شاید کیفیتی مناسب نداشته باشد و این موضوع گاهی به ضررهای بسیار بیشتری بینجامد.

کارتون های با کیفیت در بازار موجود هستند بسیار گران تمام می شوند و برای تولید آن علاوه بر زمان بیشتر مواد اولیه ای گران و همچنین طراحی حرفه ای تری دارند، این کارتن ها بیشتر برای محصولات گران قیمت و صادراتی استفاده می شوند و استاندارد های ویژه ای را برای آن قبل از عرضه به بازار و مشتری در نظر می گیرند.

خرید کارتن دست دوم

اسباب کشی برای همه ما امری آشنا است که شاید با شنیدن آن خوشحال یا نارحت شوید از دغدغه های بزرگ اسباب کشی می توان به سختی کار و نبود کارتن برای بسته بندی لوازم خانه اشاره کرد ولی امروزه این مشکل تا حد زیادی مرتفع شده است. ارگان‌های مختلفی هستند که انواع کارتن های دست دوم را به مشتریان عرضه می کنند، این کارتن ها که باید از انواع باکیفیت این محصول باشد در اکثر موارد کارتن های موزی هستند، فروش کارتن موز مناسب‌ ترین گزینه است که طراحی و نوع درب آن بسیار کمک کننده می باشد.

برخی افراد کارشان خرید کارتن دست دوم است و بعد ازآن نمونه هایی که سالم هستند را جدا می کنند و به کسانی که دنبال خرید آن هستند، می فروشند این افراد را می توان در شهرهای مختلف پیدا کرد که علاوه بر انواع کارتون، سبد های پلاستیکی میوه هم بع خریدران عرضه می کنند از مزایای این کار به صرفه جویی و حفظ منابع جنگلی می توان اشاره کرد و خریدران نیز با قیمت کمتری می توانند این کارتن ها را تهیه کنند. شرکت هایی در شهرهای بزرگ هستند که به حمل وسایل منزل مشغول هستند، این گروه بیشتر نیز از طریق خرید کارتن دست دوم، به مشتریان خدمات رسانی می کنند.

خرید کارتن اسباب کشی در تهران

تهران به دلیل جمعیت بالا بیشترین آمار اسباب کشی در روز را به خود اختصاص داده است و حجم زیادی از انواع کارتن مناسب این کار خرید و فروش می شود این کار به حدی است که افراد بسیاری نیز از این طریق کسب درآمد می کنند. کارتن های مناسب این کار باید ابعاد و جنس مناسبی داشته باشند تا در حین انجام کار آسیبی به لوازم وارد نشود.

برای دسترسی به این فروشندگان کارتن اسباب کشی باید به دفاتری که به حمل لوازم منزل مشغول هستند، مراجعه نمود و یا انواع کارتن های موزی که مقاومت مناسبی دارند را از میوه فروشی ها تهیه کرد که البته برخی شرکت های تخصصی در این زمینه وجود دارند که ابعاد مختلفی از این کارتن ها را موجود دارند که به صورت عمده و خرده فروشی محصولات خود را ارائه می‌دهند.

فروش کارتن فریت بار

کارتن فریت بار که در حمل و نقل هوایی بیشترین کاربرد را دارد در کل جهان دارای ابعاد و شکل های یکسانی است و به عبارتی استاندارد ترین نوع کارتن برای این منظور است.

برای خرید کارتن فریت بار می توان به تولیدی های این کالا که معمولا کارخانه های کارتن سازی هستند مراجعه نمود ولی خریداران در این روش فقط از طریق خرید عمده کارتن فریت  می توانند اقدام نمایند ولی گروهی هستند که انواع این کارتن ها را پس از تخلیه بار جمع آوری می کنند و بعد از جداسازی نمونه های سالم، آنها را به صورت خرده فروشی به مشتریان عرضه می‌کنند. این کارتن ها یکی از گزینه های کارتن های اسباب کشی محسوب می شود و افراد زیادی از این محصول برای این منظور استفاده می کنند.

یکی از مهم‌ترین مشتریان این محصول شرکت های صادر کننده هستند که بت خطوط هوایی اجناس خود را به کشور های دیگر صادر می کنند، این گروه نیاز است تا برای این منظور فقط۶از کارتن های استاندارد استفاده کنند. خرید این شرکت ها به صورت عمده از کارخانه های کارتن سازی انجام می‌شود.

 

درباره samaneh rahimi

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

WeCreativez WhatsApp Support
معمولا در ساعات کاری زیر یک ساعت پاسخ داده می شود.