امروزه پای فعالان جعبه های مقوایی و کارتنی به اینترنت باز شده است و به راحتی در دسترس و با ایده های فروش به مشتریان خدمات رسانی می کنند که یکی از خدمات ارائه شده توسط این سایت ها امکان خرید جعبه مقوایی آماده می باشد که به نسبت خدمات دیگر از طرفداران زیادی برخوردار است.

طراحی و چاپ روی کارتن از خدمات دیگری است که با توجه با سلیقه و انتخاب مشتری از این سایت ها قابل انجام است و مشتری از این طریق محصول مورد نیاز خود را سفارشی سازی می کند تا بتواند محصول خود را باکیفیت مناسب و طرح دلخواه به دست مشتری برساند.

خرید جعبه مقوایی ارزان

برای خرید جعبه مقوایی ارزان راه‌های مختلفی وجود دارد که یکی از آنها خرید مستقیم از کارخانجات تولیدی می باشد ولی از معایب این روش این است که فقط برای سفارش های بالا امکان خرید از کارخانه می باشد.

خرید جعبه دست دوم از دیگر روش ها است که معمولا کسانی که قصد اسباب کشی دارند از این طریق اقدام می کنند و برای کارخانه ها و بسته بندی های کالای نو نباید از این روش اقدام کرد. در این حالت به علت خرید جعبه دست دوم هزینه های جاری بسیار کاهش پیدا می کند.

فروش جعبه مقوایی آماده به صورت مستقیم

در مواقعی به دلیل نبود وقت و یا استفاده محدود برخی افراد ترجیح می‌دهند که از جعبه های آماده برای کار خود استفاده کنند که این جعبه را می توان از فروشندگان آن در سراسر کشور تهیه نمود و یا از طریق تولید کنندگان به صورت مستقیم آن را تهیه نمود.

این جعبه ها در شکل ها و طرح های متنوع ساخته می شوند و به همین دلیل مشتریان زیادی  از جمله پیتزا فروشی ها، فست فود ها، شیرینی پزی ها و… دارند. روش دیگر خرید جعبه مقوایی آماده، استفاده از فروشگاهای اینترنتی می‌باشد به این صورت که با وارد شدن به سایت های مربوطه می‌توان به انواع این جعبه ها دسترسی داشت و به دو روش پرداخت آنلاین و پرداخت در محل پس از دریافت کالا، خرید خود را انجام داد. اگر خرید اینترنتی جعبه مقوایی آماده به درستی و با مطالعه انجام شود می‌توان به قیمت های ارزان دست یافت.

مراکز عرضه جعبه مقوایی ساده

برخی نمونه دیگر جعبه مقوایی طیف وسیعی را به خود اختصاص داده‌اند که می‌توان به نوع ساده آن اشاره کرد.

فروش جعبه مقوایی ساده از طریق مراکز عرضه کننده آن قابل انجام است.

خرید جعبه مقوایی ساده از کارخانجات تولید کارتن می‌تواند به صورت عمده و مستقیم صورت گیرد،

در این روش که برای خرید های عمده مناسب می باشد، به دلیل نبود دلالان و واسطه برای مشتری ارزان‌ تر تمام می شود.

فروش جعبه مقوایی پذیرایی

امروز در اکثر همایش ها، کنفرانس ها و جشن ها از مهمان ها پذیرایی به عمل می آید و از جعبه های خاصی در این مراسم برای مهمانان استفاده می شود. فروش جعبه مقوایی پذیرایی توسط مراکز عرضه آن صورت می گیرد و با توجه به سفارش مشتری آن را سفارشی سازی می کنند که برخی از آنها عبارتند از :

  • طراحی این جعبه ها با توجه به شکل و فرم محتویات پذیرایی
  • چاپ روی جعبه ها با طرح دلخواه مشتری متناسب با نوع جشن یا کنفرانس
  • چاپ لگو با طرح بسته به نظر و سلیقه مشتری

شرکت های کارتون سازی این جعبه ها را از مقوای ایندربرد می سازند و از طریق طراحی، چاپ و تولید این محصول کمک شایانی به مشتریان این کالا کرده اند.

مرکز فروش جعبه دستمال کاغذی

دستمال کاغذی در همه کشورها  از نظر بهداشتی کاربرد های بسیاری دارد. بیشترین تاثیر در فروش یک دستمال کاغذی به نوع طرح و رنگ جعبه بسته بندی آن بستگی دارد و جعبه دستمال کاغذی بسته به نوع مصرف آن در شکل های مختلف تولید می شود.

مشتریان جعبه دستمال کاغذی معمولا کارخانه های دستمال کاغذی یا تولید های کوچک این محصول، هستند که با استفاده از شرکت های تولید کننده، آن را خریداری می‌کنند.

خرید جعبه دستمال کاغذی با طرح های فانتزی و شیک انحام می شود و مشتریان با توجه به برند و سلیقه شخصی آن را سفارش می دهند، این جعبه ها در ابعاد مختلف ساخته می شود و قیمت آن متناسب با اندازه و طرح آن متفاوت است. امروزه حتی  این کالا به شکل های فانتزی تولید می شود و رقابت بین تولید کنندگان دستمال کاغذی، آنها را به سمت تولید جعبه های شیک و مدرن پیش برده است‌.

انواع اشکال رایج جعبه دستمال کاغذی عبارتند از :

  • جعبه دستمال کاغذی ۱۰۰ برگ
  • جعبه دستمال کاغذی ۲۰۰ برگ
  • جعبه دستمال کاغذی ۳۰۰ برگ
  • جعبه دستمال کاغذی مکعبی
  • جعبه دستمال کاغذی کوکتلی
  • جعبه دستمال کاغذی هندسی ( هرمی، مخروطی، شش ضلعی و …)

موارد استفاده از جعبه مقوایی

خرید جعبه مقوایی برای صنایع و کاربردهای مختلف انجام می شود که چند نمونه از آنها عبارتند از :

  • بسته بندی دارویی
  • جعبه قطعات صنعتی
  • جعبه الکتریکی
  • جعبه خرما
  • جعبه دستمال کاغذی
  • جعبه ساندویج
  • جعبه لوازم آرایشی بهداشتی
  • جعبه پوشاک
  • جعبه شکلات
  • و …

در موارد کاربرد جعبه دارویی و قطعات صنعتی،

این جعبه ها را به صورت درب یک طرفه و ته قفلی تولید می کنند که باعث مقاومت جعبه میشود همچنین به دلیل اینکه نگهداری از آنها به شکل خوابیده است و فضای زیادی نیاز اشغال نمی کنند،

مورد تایید هستند و به دلیل عدم نیاز به چسب و منگنه از آن بیشتر استفاده می شود که نوع چاپ آن هم بیشتر از نوع لمینتنو است که روی آن را سلفون کشیده می شود.

قیمت جعبه مقوایی فانتزی

جعبه فانتزی یکی از انواع جعبه هایی است که بیشترین کاربرد آن در بسته بندی کادو می باشد.

خرید جعبه مقوایی فانتزی  در رنگ ها و طرح های شیک و مدرن باعث بهتر جلوه دادن هدیه و گاهی از خود کادو بهتر جلوه می کند.

قیمت جعبه کادو بسته به نوع، ابعاد، کیفیت و زیبایی تغییر می کند و مشتری بسته به نیاز و سلیقه شخصی آن را تهیه می کند.

برای خرید جعبه کادو می توان به فروشگاه های مخصوص کادو مراجعه کرد و یا از طریق خرید اینترنتی جعبه کادو اقدام نمود البته برخی با ساخت جعبه کادو دست ساز، در هزینه های خود صرفه جویی می کنند.

درباره samaneh rahimi

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

WeCreativez WhatsApp Support
معمولا در ساعات کاری زیر یک ساعت پاسخ داده می شود.