قیمت کارتن ارزان از طریق بخش های فروش عمده به سادگی قابل دریافت می باشد، تا از این طریق روند دریافت قیمت ها برای خریداران به صورت مستقیم و بی واسطه هموار گردد.

کارتن از اصلی ترین و مهم ترین گزینه هایی است که در بسته بندی مورد استفاده قرار می گیرد و به واسطه تنوع عمده، عموما در تمامی شاخه ها قابلیت استفاده را نیز خواهد داشت.

امروزه بسیاری از فعالان در عرصه های کارتن سازی، با استفاده از متد های روز دنیا و هم چنین به کار گیری ایده پردازی های دقیق و کاربردی، توانسته اند تا سازنده جدید ترین انواع کارتن ها نیز به شمار آیند. کارتن در یک تعریف ساده، تشکیل شده از ورقه های کاغذی است که بر روی یکدیگر قرار می گیرند و استفاده از آن ها بسیار کاربردی و کارآمد می باشد.

خرید انواع کارتن ارزان

ایران یکی از اصلی ترین کشور های تولید کننده کارتن و مقوا در جهان به واسطه دارا بودن جنگل های انبوه و در اختیار داشتن صنعت تولید کاغذ به شمار می رود. کارتن ها و مقوا تولید شده در ایران دارای کیفیت بالایی هستند و همین امر موجب می گردد تا بتوان شاهد شاخص های بسیار مطلوبی در حوزه کیفیت کارتن تولید شده در کشور نیز بود.

اما یکی از موارد مهمی که از نظر مصرف کنندگان و خریداران کارتن بسیار کاربردی و مهم به شمار می آید، تنوع داشتن کارتن های تولیدی است. تنوع موجب می گردد تا هر یک از خریداران و مصرف کنندگان فرصت لازم برای انتخاب بهترین نمونه از کارتن ها را نیز در اختیار داشته باشند.

در یک دسته بندی کلی، کارتن ها به دو نوع کارتن ساده یا معمولی و کارتن های دایکاتی ( مدل دار ) تقسیم می شوند. کاربرد هر یک از این کارتن ها می تواند در نوع خود بسیار ویژه و خاص به شمار آید، چرا که این کارتن ها معمولا توسط کارفرمایان و شرکت های متنوعی مورد استفاده قرار می گیرند که هر یک هدف ویژه ای را در بسته بندی خواهند داشت.

به طور کلی بخش عمده ای از کارتن ها امروزه در حوزه بسته بندی ملزومات و لوازم خانگی، کیک، انواع مواد غذایی و … مورد استفاده قرار می گیرند. بسته بندی از جمله اصلی ترین صنایعی است که در صورت بالا بودن فاکتور های کیفیت و کمیت، می توان در آن به جذب بی نهایت مشتری رسید. چرا که بالا بودن قدرت بسته بندی و این صنعت بر همگان مبرهن است و بر همین اساس نیز تنوع تولید کارتن ها با در نظر گرفتن نیاز و هدف اصلی متقاضیان و خریداران همراه می باشد.

مرکز فروش کارتن در ایران

قیمت کارتن ارزان در مرکز فروش اینترنتی کارتن های درجه یک، قیمتی بر اساس هزینه های لحاظ شده از یک سو و در نظر گرفتن نیاز خریداران از سوی دیگر می باشد. این قیمت هم چنین با وجود شرایط خرید مستقیم و بی واسطه، قیمتی به جد رقابتی است. کارتن ها در انواع مختلفی تولید می شوند و این موضوعی است که بر اساس آن می توان شاهد مواردی از جمله تنوع قیمت ها در بازار نیر بود.

هم چنین کیفیت کارتن خریداری شده نیز موضوع مهمی است، چرا که در صورت بالا بودن کیفیت، دیگرنیازی به استفاده از چندین کارتن برای بسته بندی هم زمان نخواهد بود و همین امر خود دارای ارزش بسزایی است. شرکت های کارتن سازی در ایران، تلاش نموده اند تا هر یک با در نظر گرفتن فرمول هایی خاص و ویژه، محصولاتی مختلف را وارد بازار ها نمایند.

قیمت خرید انواع کارتن

قیمت کارتن ارزان برای خریداران از طریق مرکز فروش و نمایندگی اینترنتی قابل دریافت می باشد، هر یک از خریداران این فرصت را خواهند داشت تا از طریق نمایندگی، نرخ های موجود را به صورت کامل و لیست وار در اختیار گیرند.

قیمت کارتن ارزان

قیمت کارتن ارزان در خرید عمده به خوبی شرایط سودآوری را برای متقاضیان ایجاد می نماید، چرا که این قیمت ها در مجموع، لیست تخفیف ارزنده و شاخصی را به همراه خواهد آورد. بسته بندی با استفاده از کارتن در انواع مختلف بدون دسته، دسته دار، سایز بزرگ، سایز کوچک، مدل دار یا ساده، دارای مزیت های متفاوتی است.

اما در مجموع کم ترین هزینه ممکن با انتخاب کارتن به خریداران تحمیل می گردد، هزینه ای بسیار رقابتی و مناسب که بر اساس آن، دیگر محدودیتی نیز برای خریداران وجود نخواهد داشت. بخش مهمی از بسته بندی ها به واسطه کارتن، دارای مقاومت بسیار بالایی است و همین امر نیز شرایط ایده آل تری را برای متقاضیان ایجاد می نماید.

مزایا بسته بندی با کارتن

در مقایسه با هر یک از روش های موجود، بسته بندی با کارتن دارای مزیت های متعددی است که در ادامه به بررسی و تشریح آن می پردازیم. این مزیت ها به چند دسته بندی ساده تقسیم می شوند که از جمله آن ها می توان به مزیت های اقتصادی و مزیت های ساختاری اشاره نمود. در این بین بیان این موضوع مهم زیست محیطی و سازگاری کارتن با محیط، از دیگر نکاتی است که ذکر آن خالی از لطف نخواهد بود.

مزیت های مهم انتخاب کارتن برای بسته بندی، عبارت اند از :

  • قابلیت انتخاب طرح ها و رنگ بندی های متنوع
  • قابلیت چاپ لوگو های مختلف
  • سازگاری بسیار بالا با محیط زیست
  • امکان ایجاد شرایط تهویه در کارتن
  • قیمت های مناسب در مقایسه با محصولات مشابه

قیمت کارتن ارزان برای خریداران در بازار های کشور و حتی خریداران و متقاضیان در بازار های جهانی، قیمتی بر پایه سودآوری و شرایط رقابتی خواهد بود.

از این رو انتخاب روش های مناسب برای خرید انواع کارتن های درجه یک ساخت داخل، موضوع مهمی است.

انتخابی که در بهترین حالت می تواند خریداران را با قیمت هایی بسیار رقابتی رو به رو سازد. میزان ورقه های تشکیل دهنده کارتن که از کاغذ با کیفیت متنوع می باشد،

تشکیل دهنده میزان کیفیت کارتن نیز خواهد بود.

عموما کارتن ها از ۳ تا ۵ ورقه کاغذ با ضخامت مختلف تشکیل می شوند که بر روی یکدیگر متراکم شده و در نهایت سبب تولید کارتن در انواع مختلف می گردند.

 

 

درباره samaneh rahimi

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

WeCreativez WhatsApp Support
معمولا در ساعات کاری زیر یک ساعت پاسخ داده می شود.