نحوه خرید جعبه مقوایی از طریق مرکز چاپ رویان در کشور، ساده و بدون دشواری می باشد. چرا که این مرکز به منظور افزایش هر چه بیشتر رضایت مندی خریداران، تلاش نموده است تا روش خرید، روشی بدون واسطه و مستقیم باشد.

جعبه های مقوایی امروزه یکی از بهترین گزینه ها برای بسته بندی شناخته می شوند و دارا بودن ویژگی هایی نظیر بازیافتی بودن و سازگاری با محیط زیست، این جعبه ها بیش از گذشته کارآمد نموده است.

قیمت خرید جعبه مقوایی

قیمت خرید جعبه مقوایی با در نظر گرفتن فاکتور های متعددی تعیین می گردد که کیفیت قطعا مهم ترین این موارد به شمار می رود. بیش از ۹۰ درصد از بسته بندی ها، امروزه توسط کارتن و مقوا انجام می گیرد و همین موضوع موجب گردیده است تا قیمت این محصولات نیز همواره رو به کاهش باشد.

چرا که بالا بودن میزان تقاضا در بازار های خرید، ارتباط مستقیمی با کاهش قیمت ها برای خریداران و متقاضیان خواهد داشت. انتخاب هر یک از انواع جعبه های مقوایی مناسب برای کاربرد های مختلف، با در نظر داشتن کیفیت، میزان مقاومت جعبه و فاکتور های متعدد دیگر تعیین می گردد.

کارخانه های سازنده و تولید کننده جعبه های مقوایی امروزه به موارد مختلفی در بالا بردن کیفیت تولید توجه می نمایند، مواردی که عبارت است از :

  • استفاده از مواد اولیه مرغوب
  • به کار گیری استاندارد های جدید در تولید
  • بالا بردن مقاومت و عمر جعبه ها
  • تولید انواع جعبه مقوایی برای مقاصد مختلف

مرکز چاپ انواع جعبه مقوایی

چاپ رویان از جمله مراکز فعال در زمینه تولید و تکثیر انواع جعبه و کارتن های مقوایی با بهترین کیفیت موجود در بازار های کشور می باشد. این مرکز با در نظر داشتن نیاز های موجود در بازار و رعایت جدید ترین استاندارد های جهانی، عرضه کننده بهترین نمونه از محصولات یاد شده می باشد.

جعبه های مقوایی قابلیت ها و کاربرد های مختلفی دارند و همین موضوع باعث شده است تا امروزه بتوان شاهد روند رو به رشدی در عرصه استفاده و انتخاب این محصولات از سوی خریداران بود. این جعبه ها در زمینه هایی مانند بسته بندی مواد غذایی سرد، گرم، بسته بندی انواع ملزومات صنعتی، خانگی و … مورد استفاده قرار می گیرند.

امکان چاپ هر نوع لوگو بر روی جعبه های مقوایی از دیگر قابلیت هایی است که باید به آن نیز اشاره ای کوتاه داشت. از این طریق تمامی برند های فعال در بازار، می توانند بسته بندی خاص خود را داشته باشند که این امر در تجارت یک موضوع مهم محسوب می گردد.

خرید عمده جعبه های مقوایی درجه یک

نحوه خرید جعبه مقوایی به صورت مستقیم و بدون واسطه، ساده ترین شکل از خرید را در اختیار متقاضیان قرار می دهد. بخش عمده ای از جعبه های تولید شده در کشور دارای بیشترین میزان کیفیت می باشند و همین امر برای خریداران کم ترین ریسکی را ایجاد نخواهد نمود.

مواد اولیه به کار گرفته شده در تولید این محصولات اهمیت ویژه ای در حفظ کیفیت آن ها و هم چنین مدت زمان استفاده از آن ها خواهد داشت. موادی که بر اساس میزان کیفیت می تواند توسط هر یک از گروه های شغلی مورد استفاده طولانی مدت نیز قرار گیرد.

نحوه خرید جعبه مقوایی

نحوه خرید جعبه مقوایی از طریق مرکز چاپ رویان، بدون واسطه و به صورت مستقیم خواهد بود. خریداران از طریق این مجموعه قادر خواهند بود تا بالاترین سطح از کیفیت را نیز شاهد باشند.

بخش عمده ای جعبه های تولید شده دارای شکل و ظاهری ساده و بدون طراحی هستند تا هر یک از متقاضیان این فرصت را داشته باشند که نسبت به انتخاب طرح مورد نظر خود، اقدام نمایند.

سفارش ساخت جعبه مقوایی

سفارش آنلاین ساخت جعبه مقوایی در ابعاد، کیفیت، وزن، طرح های مختلف، یکی از قابلیت های مهمی است که تمامی محدودیت های موجود پیش روی خریداران را از میان برخواهد داشت.

امکان طراحی های جدید و منحصر به فرد بر روی جعبه مقوایی موضوعی است که برای صاحبان مشاغل دارای اهمیت می باشد. این قابلیت موجب خواهد شد تا تمامی فاکتور های لازم برای معرفی یک برند و یا یک مجموعه به خوبی گردهم آیند.

از سویی دیگر وجود بستر های متنوع در حال حاضر، موجب خواهد شد تا زمینه های ایده پردازی برای هر یک از متقاضیان به بهترین شکل ممکن فراهم گردد. امروزه تمامی ساختار های موجود برای تولید و ساخت انواع جعبه های مقوایی فراهم است و همین امر موجب می گردد تا بتوان شاهد بیشترین میزان از ساخت جعبه هایی باکیفیت بالا بود.

چاپ جعبه مقوایی آماده

مقوا از جمله مواد اولیه بسیار باکیفیتی است که برای تولید بسیاری از جعبه ها و کارتن ها از آن استفاده می گردد. این ماده اولیه دارای قابلیت های بسیار مهمی است که از جمله اصلی ترین آن ها می توان به بازیافتی بودن اشاره نمود.

سازگاری جعبه های مقوایی با محیط زیست، موضوعی است که بر اساس آن بسیاری از تولید کنندگان توانسته اند حتی با استفاده از جعبه های ناکارآمد نیز محصولاتی جدید و ایده آل را وارد بازار های فروش نمایند.

میزان ضخامت هر لایه و هر گوشه از جعبه های مقوایی ارتباط مستقیمی با تعداد لایه های کاغذ به کار گرفته شده در زمان تولید آن دارد. بالا بودن ضخامت این جعبه ها از جمله مواردی است که موجب افزایش عمر آن ها و هم چنین گسترش ابعاد مصرف این محصولات می گردد.

وزن بسیار کم جعبه های یاد شده از دیگر عواملی است که انتخاب آن ها توسط خریداران را افزایش می دهد. این جعبه ها به واسطه قابلیت طراحی در هر شکل و هر سبک، از طرفداران بسیاری برخوردار می باشند و عموما برای مثال می توان به جعبه های بسته بندی و قرار گیری پیتزا به عنوان یک غذا آماده اشاره نمود.

نحوه خرید جعبه مقوایی از طریق مرکز چاپ رویان، بدون حضور واسطه ها به منظور افزایش سطح رضایت مندی خریداران می باشد.

 

درباره samaneh rahimi

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

WeCreativez WhatsApp Support
معمولا در ساعات کاری زیر یک ساعت پاسخ داده می شود.