سررسیدچیست؟
سررسید به دفتری گفته می شود که شامل تمام ایام، مناسبت ها و رویدادها است و هر یک از آنها در تاریخ مشخص ثبت شده است.
اکثر مردم فکر میکنند تقویمها و سررسیدهای تبلیغاتی ابزارهای بازاریابی موثری نیستند.
سررسید ها یکی از کاربردی ترین ابزارهایی هستند که در دفاتر کاری، شرکت ها و حتی منازل استفاده می شوند.
تقویم و سررسید سفارشی یک هدیه با فکر و پرمفهوم است.
زیرا تقویمها و سررسیدها، کالاهای تبلیغاتی چند منظورهای هستند که نه تنها برند شما را ارتقاء میدهند،
بلکه به شما امکان میدهند برندتان را همانطوری که خودتان میخواهید بیان کنید.
تقویم و سررسید های سفارشی در برندسازی نقش به سزایی دارند و همچنین مقرون به صرفه نیز هستند.
هدف سررسید و تقویم های شرکتی
هدف تقویمهای شرکتی فقط آگهی تبلیغاتی نیست؛
آنها بیشتر یک هدیه هستند تا تبلیغ، بنابراین احتمال اینکه مشتریها تقویمها وسررسیدها را برای مدت طولانی تری نگه دارند بیشتر است.
به دلیل کاربردی بودن این دفاتر، اهالی کسب و کاری که شما این دفاتر را به ایشان هدیه می دهید باید به صورت روزانه به آن مراجعه کنند
تا برنامه های یادداشت شده ی روزانه شان را مطالعه کنند.
همین امر باعث می شود همواره لوگو، نام و فعالیت شما در مقابل دیدگان مشتریانتان بوده و در ذهن آنها باقی بمانند.
اگر یکی از مشتریهایتان تقویم شرکت شما را در دفتر خود گذاشته باشد، این به این معنی است برند شما را تایید میکند.
یشنهاد ما این است که تقویم و سررسید شرکتتان رابه افرادی که هنوز مشتری شما نشده اند
و ممکن است به کسب و کارتان نیاز پیدا کنند نیز هدیه دهید.
این کار علاوه بر بحث تبلیغاتی، به ایشان القا می کند که شما به افرادی که مشتریتان نیستند هدیه و اهمیت می دهید،
پس به مشتریانتان چه آفرهایی ارائه می کنید!
معمولاً سررسید ها در اواخر سال چاپ می شوند ( از دی ماه تا اسفند ماه ).
ولی پیشنهاد ما این است که شما در دی ماه، پروژه آن را ببندید.
اینکه شما سررسیدهایتان را اول دی ماه سفارش دهید
و اواسط یا اواخر دی ماه تحویل بگیرید چندین حسن برایتان خواهد داشت.
زمان سفارش محصول
۱_هر چقدر به آخر سال نزدیک تر شویم افراد بیشتری سفارش چاپ سررسید دارند و
شرکت های تولید کننده با حجم بالای کار مواجه می شوند
و این حجم بالای کار ممکن است منجر به اشتباهات انسانی زیادی در کار شود.
۲_معمولا قیمت متریال و کاغذ در اواخر سال و نزدیک شدن به سال جدید بسیار بالاتر از حد نرمال و عرف خود در بازار می رود.
وقتی شما یک ماه یا دو ماه قبل از پایان سال سفارش سررسیدتان را تحویل بگیرید،
می توانید درگیری های ذهنی تان را به جای کارهای تبلیغاتی، سراغ کارهای مهمتری بدهید.
۳_بنابراین، به جای صرف هزینههای گزاف برای روشهای تبلیغاتی بی تاثیر (و گران)،
به فکر خرید تقویمها و یا سررسیدهای تبلیغاتی برای کمپین تبلیغاتی خود باشید.
شاید فکر کنید برای اینکه تبلیغات خودتان را در سررسید ها قرار دهید باید هزینه های بسیار بالایی برای تولید و چاپ و طراحی بپردازید،
اما شما با آسودگی ، صفر تا صد تقویم و سررسید برندتان را به چاپ رویان بسپارید.
حالا شما وقت کافی برای نوشیدن یک فنجان چایی دارید تا منتظر تماس ما برای تحویل کار باشید.