مقوا پشت طوسی نوعی مقوای بسیار نرم است که یک طرف آن‌ سفید و طرف دیگر طوسی است معمولا جنس آن سخت است که البته میزان سختی آن بستگی به نوع مقوا دارد.

همچنین اغلب آنها دو رو هستند و قابلیت چاپ را دارا می باشند. مقوای پشت طوسی در صنعت بسته بندی کاربردهای بسیاری را به خود اختصاص داده است تا جایی که می‌توان گفت از پرکاربردترین مقواها در این زمینه به شمار می‌روند. فروش مقوای پشت طوسی از راهای گوناگونی قابل انجام است که در هر روش خرید قیمتی متفاوت  شاهد خواهیم بود. قیمت مقوا پشت طوسی با توجه به گرماژ، برند، ابعاد مقوا متغیر می‌باشد.

فروش اینترنتی مقوا پشت طوسی

امروزه با پیشرفت اینترنت و فضای مجازی افراد زیادی به فعالیت و کسب درآمد در آن مشغول هستند استفاده از اینترنت و فضای مجازی هر جنسیتو سن و سالی را شامل می‌شود که هر فردی با هر سن و سالی می‌تواند از آن استفاده و به جرأت می‌توان گفت تا چند سال آینده بیشتر کارها و تجارت‌ها توسط اینترنت به صورت الکترونیکی انجام خواهد شد. البته امروز هم شاهد پیشرفت‌های بسیاری در این تکنولوژی بوده ایم.

فروشندگان بسیاری هستند که از طریق روش‌های مختلف به فروش مقوای پشت طوسی در اینترنت مشغول هستند به طور مثال خرید اینترنتی مقوای پشت طوسی از سایت های خرده فروشی، این تنها یکی از روش های خرید اینترنتی محسوب می شود، شبکه های اجتماعی هم روش دیگری هستند که برخی عرضه کنندگان این کالا از طریق آن محصولات خود را می فروشند معمولا این شبکه ها بیشتر جنبه تبلیغاتی دارند و مشتری با استفاده از شماره  تلفنها و راه‌های ارتباطی دیگر با فروشندگان ارتباط برقرار کرده و خرید خود را انجام می‌دهد. به طور کلی استفاده از سایت‌های اینترنتی به نسبت شبکه های مجازی دیگر رایج تر و  از امنیت بالاتری برخوردار است زیرا هر فروشگاه اینترنتی که بخواهد فعالیت کند و درگاه پرداخت اینترنتی داشته باشد باید بسیاری از مجوزهای قانونی و پروانه‌های کسب را دریافت کند تا بتواند فعالیت کند.

 

خرید انواع مقوای پشت طوسی

مقوای پشت طوسی در گرم و ابعاد مختلف تولید می‌شود که منظور از گرم یعنی وزن یک متر مربع از مقوا، پس اگر کسی قصد خرید مقوای پشت طوسی را دارد اپتدا باید با توجه به کاری که از این محصول توقع دارد گرماژ و ابعاد مورد نیاز خود را تعیین کند. این مقوا که بیشترین کاربرد آن در ساخت جعبه می‌باشد در گرماژهای  ۲۱۰, ۲۳۰ ,۲۵۰, ۲۸۰, ۳۰۰, ۳۵۰, ۴۰۰  تولید می‌شود.

مقوای پشت طوسی

مقوای پشت طوسی

تولید کنندگان مقوا پشت طوسی در کشور

یکی از روش‌های خرید عمده مقوا پشت طوسی، خرید از تولید کننده‌ی آن است که در این روش خرید به دلیل حذف واسطه‌ها و دلالان محصول تولیدی با قیمت مناسب‌تری به دست خریدار می‌رسد. کارخانه‌های مقوا سازی به روش‌های مختلف محصولات خود را برای فروش عرضه می‌کنند که یکی از این روش‌ها فروش به صورت مستقیم است.

فروش عمده مقوا پشت طوسی نیز توسط نمایندگی‌های پخش این کارخانجات به روش عمده یا جزئی صورت می‌گیرد که گاهی مشاهده می‌شود برخی نمایندگی‌ها، از طریق فروش مقوا پشت طوسی به قیمت درب کارخانه، سعی در حذب مشتری بیشتر دارند.

خرید مقوا پشت طوسی از عمده فرشی این محصول

دلالان جزء جدا نشدنی از اقتصاد کشور هستند که بدون این که هیچ ارتباطی با تولید داشته باشند فقط به عنوان واسطه محصولات کارخانه ها را به قیمت‌های پایین خریداری و از طرف دیگر به مشتری  می‌فروشند. به این گروه بنک دار هم می‌گویند که در این روش قیمت محصول ارائه شده شاید از قیمت عرضه کارخانه هم کمتر باشد.

بعضی گروه دیگر هستند که به صورت تخصصی و عمده محصولات انواع مقوا کاغذ را عرضه و پخش می‌کنند که معمولاً برند های مختلفی از انواع کاغذ و مقوا را موجود دارد، شخصی که قصد خرید عمده مقوای پشت طوسی را دارد می تواند از طریق تماس تلفنی یا مراجعه حضوری به این عمده فروشان محصول خود را به قیمت مناسبی خریداری کند.

 

صادرات انواع مقوا به کشورهای دیگر

کشورهای همسایه ایران مخصوصاً افغانستان، عراق، پاکستان و حتی ترکیه در زمینه تولید مقوا و کاغذ به اندازه‌ی ایران فعال نیستند و مقادیر زیادی از مقوا و کاغذ مورد نیاز خود را از طریق واردات تامین می کنند، ایران در چند سال اخیر با توجه به پیشرفت تکنولوژیهای جدید و مدرن و همچنین توجه ویژه به امر بازیافت کاغذ و مقوا، در زمینه تولید این محصول گام‌های بزرگی برداشته است که زمینه صادرات آن را مهیا کرده است.

فروش عمده مقوا در داخل کشور به صورت مستقیم یا غیر مستقیم توسط نماینده‌های فروش و عمده فروشان، و صادرات انواع مقوا به کشورهای همسایه برخی از فعالیت‌های این کارخانجات محسوب می‌شود. این واحدهای تولیدی با استفاده از نیروهای بازاریاب خارجی یا تبلیغات در شبکه‌های محلی کشورهای خارجی توانسته‌اند از طریق صادرات و فروش مقوا به مشتریان و تجار خارجی زمینه ایجاد شغل برای جوانان و ارزآوری برای کشور را به ارمغان بیاورند.

مقوای پشت طوسی

مقوای پشت طوسی

 

مشخصات و موارد کاربرد مقوای پشت طوسی

 

یکی از خریداران مقوای پشت طوسی تولید کننده‌های جعبه یا کارخانه‌های جعبه سازی هستند که خرید مقوای پشت طوسی ارزان یا دیگر نمونه‌ها جهت کاهش قیمت انواع جعبه‌ی تولیدی برای آنها اهمیت زیادی دارد  ولی نکته مهمی که باید به آن توجه کرد، این است که مقوای پشت طوسی کاربردی در بسته بندی مواد غذایی ندارند، به همین جهت دانستن مشخصات انواع مقوا و کاغذ برای یک تولید کننده از اهمیت بالایی برخوردار است.

  • در دو سخت و نرم موجود هستند
  • شفافیت هستند و قابلیت چاپ دارند
  • معمولا روی آنها سفید رنگ و پشت آنها سفید یا طوسی است
  • به صورت پالت یا به صورت لایه فیلم‌های پلاستیکی بسته بندی می شوند
  • معمولا به صورت رول و شیت (تخت) تولید می شوند
  • قیمت مقوای پشت طوسی نسبت به مقوای پشت زرد مناسبتر است
  • این مقوا بازیافتی است و بهداشتی نیستند

متاسفانه برخی تولید کنندگان با خرید مقوای پشت طوسی به ارزان‌ ترین قیمت ها از آن در جهت بسته‌بندی مواد غذایی (مانند بستنی رولی) استفاده می‌کنند. در این موارد بهتر است برای بسته بندی از انواع بهداشتی مقوا و کاغذ استفاده شود تا سلامت مردم را به خطر نیندازیم.

 

درباره samaneh rahimi

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

WeCreativez WhatsApp Support
معمولا در ساعات کاری زیر یک ساعت پاسخ داده می شود.