امروزه از کارتن در صنایع مختلف استفاده‌های گوناگونی می‌شود که یکی از مهم‌ترین کاربردهای آن استفاده به عنوان بسته بندی وسایل مختلف می‌باشد، کلانشهر تهران که پرجمعیت ترین و صنعتی ترین شهر ایران محسوب می شود بیشترین استفاده از کارتن را به خود اختصاص داده است به نحوی که فروش کارتن ارزان در تهران از شغل‌های پردرآمد به حساب می‌آید.

معمولا تولیدکنندگان کارتن با فروش کارتن ارزان سعی می‌کنند از این بازار سهم بیشتری داشته باشند. همین کارتون‌ها که به سادگی از کنار آن می‌گذریم مراحل زیاد و پیچیده‌ای را طی کرده‌اند تا بدست ما برسند.

فروش اینترنتی کارتن بسته بندی

امروزه اینترنت و فضای مجازی در اختیار همگان قرار گرفته است که خود مزیت مهمی به حساب می‌آید، این فضا یا به عبارت دیگر دنیای اینترنت به حدی در زندگی روزمره ما رسوخ کرده است که غیر ممکن است هر روزه به طور مستقیم یا غیر مستقیم با آن ارتباط نداشته باشیم، صنعت کارتن هم به نوبه خود از این فضا بهره برده است.

بسیاری از فروشندگان و فعالان کارتن‌های بسته بندی از طریق اینترنت محصولات تولیدی و خدمات خود را ارائه می‌دهند تا جایی که بعضی افراد از طریق فروش مستقیم کارتن بسته‌بندی و امکان پرداخت اینترنتی، تمام مراحل فروش از اپتدا تا انتها را از طریق سایت امکان پذیر ساخته اند، البته فروش اینترنتی کارتن به روش‌های دیگر هم انجام می‌شود که یکی از آنها شبکه‌های اجتماعی می‌باشد، گروهی از شبکه‌های تلگرام و اینستاگرام استفاده کرده و با معرفی محصولات و خدمات خود در این شبکه‌ها محصولات کارتن خود را می‌فروشند. از مزایای استفاده از اینترنت برای خریدار، می‌توان به خرید کارتن به ارزانترین قیمت اشاره کرد.

مرکز فروش کارتن در تهران

فروش کارتن ارزان در تهران توسط بسیاری از افراد مختلف انجام می‌شود که استفاده و دسترسی به آن را برای مشتریان و استفاده کنندگان آسان کرده است، این مراکز فروش به گروه‌هایی مختلف تقسیم می‌شود که یکی از آنها تولید کنندگان هستند، این گروه اکثرا طریق فروش عمده کارتن خدمات رسانی می‌کنند ولی گروهای دیگری هستند که به مشتریان معمولی که قصد خرید مقدار کمی کارتن دارند هم محصولات خود را می‌فروشند که معمولا خرید کارتن به صورت جزئی گران‌تر تمام می‌شود و این گروه از همین تفاوت قیمت سود بالایی نصیبشان می‌شود.

جابحایی و اسباب کشی هر روزه در هر نقطه از شهر انجام می‌شود و این خود نیازمند کارتون‌هایی محکم برای جابجایی وسایل منزل است، بهترین کارتن مورد استفاده برای اسباب کشی نوع ۵ لایه آن است زیرا از استحکام بیشتری برخوردار بوده و در هنگام جابحایی لوازم سنگین مقاومت بالایی دارد. خرید کارتن اسباب کشی بیشتر از فروشنده کارتن های دست دوم صورت می‌گیرد تا قیمت کارتن ارزان‌ تر تمام شود.

فروش کارتن دست دوم در تهران /خرید کارتن اسباب کشی

افراد و گروه‌هایی هستند که به دنبال خرید و فروش کارتن ارزان و دست دوم و به تعداد کم هستند، این افراد که برای اهداف مختلفی مانند اسباب کشی اقدام به خرید کارتن می‌کنند، ترجیح می‌دهند که هزینه بالایی برای آن نپردازند به همین دلیل از طریق خرید کارتن دست دوم یا مستعمل اقدام به خرید آن می‌کنند. در شهرهای بزرگی مثل تهران این نوع شغل و حرفه هم به تعداد زیادی به چشم می‌خورد، این گروه از طریق خرید انواع کارتن از منابع مختلف و سپس دسته بندی آنها به نسبت ابعاد و جنس کارتن، نیاز مشتریان اینچنینی را برطرف می‌کنند. فروش کارتن موز بیشترین مقدار فروش را در بین بقیه‌ی مدل‌های کارتن به خود اختصاص داده د علت آن هم عبارت است از:

  • محکم بودن کارتون‌های موزی
  • دارا بودن بهترین ابعاد برای حمل لوازم منزل به نحوی که بیشتر وسایل خرده ریزه منزل را میتوان داخل این کارتون‌ها جای داد
  • قابلیت باز و بست کردن آسان
  • دارای دستگیره کاربردی برای حمل راحتر
  • قابلیت حمل راحت توسط یک نفر
  • این کارتون‌ها را پس از اتمام کار به راحتی می‌توان دوباره فروخت
  • کفی محکم برای جلوگیری از ریختن وسایل
  • و…

خرید و فروش کارتن فریت بار در تهران

کارتن فریت بار به کارتون‌های حمل بار مخصوص خطوط هوایی که در کل جهان استاندارد یکسانی دارند می‌گویند، شرکت‌های تولیدی  مختلفی در تهران هستند که از طریق تولید کارتن هایی با ابعاد استاندارد جهانی، که در کل دنیا شکل و ابعاد آنها یکسان است، در زمینه فروش کارتن فریت بار قدمهای بزرگی برداشته اند، مهمترین مشتریان این کارتون‌ها، تاجران و صادر کنندگان کالا هستند. کارتن های فریت بار باید مشخصات زیر را داشته باشند :

  • معمولا ۵ لایه هستند
  • در هوای شرجی تا حدی از خود مقاومت نشان می‌دهند
  • محکم و انعطاف پذیر هستند تا در صورت ضربات احتمالی کمترین آسیب را به کالا وارد کنند
  • دارای سه اندازه به ابعاد استاندارد ۹۰*۵۴*۶۰ و ۶۰*۵۰*۵۰   و ۵۰*۳۵*۳۰ سانتیمتر هستند.

البته گروهی هستند که از طریق جمع آوری و خرید این کارتون‌ها به صورت دست دوم و جداسازی انواع سالم آن، دوباره آنها را به مشتریان می‌فروشند، فروش کارتن فریت بال دست دوم رونق بالایی در تهران دارد.

مراکز فروش ورق کارتن سازی

کارخانه‌های کارتن سازی مهمترین مشتریانی هستند که به دنبال خرید ورق کارتن سازی هستند زیرا این ورق‌ها بیشتر در ساخت کارتن مورد استفاده قرار می‌گیرد. ورق کارتن سازی از تنوع بسیار زیادی برخوردار است و به دنبال آن قیمت ورق کارتن سازی هم بسته به نوع و تعداد لایه‌های کارتن متغیر می‌باشد.

فروش کارتن ارزان در ایران کارخانه‌ های مقوا سازی بسیاری هستند که با استفاده از دستگاهای مدرن و پیشرفته و همچنین مواد اولیه با کیفیت به ساخت ورق های خام کارتن سازی مشغول به فعالیت هستند، این واحدهای تولیدی از طریق دفاتر فروش و نمایندگی های فروش به صورت فیزیکی و از طریق سایت اینترنتی به شکل مجازی محصولات خود را عرضه می‌کنند، فروش اینترنتی ورق کارتن سازی یکی از راهای خرید این محصول محسوب می شود که دسترسی آسان، تنوع محصول بالا، خرید با مناسب‌ترین قیمت، دسترسی به تخفیف های ویژه و…. از مزایای آن حساب می شود.

خرید کارتن ارزان به صورت فیزیکی از طریق دفاتر فروش کارخانه‌ها دیگر روش تهیه آن است این کارخانه ها از این طریق محصولات خود را به صورت مستقیم و بدون واسطه به خریدارن می‌فروشند، لیست قیمت ورق کارتن سازی توسط دفاتر فروش و نمایندگی ها برای تصمیم گیری درست به خریداران عرضه می‌شود که این لیست قیمت‌ها از قسمت های مختلفی مانند نوع ورق، تعداد لایه‌ها، جنس رویه، ابعاد و… تشکیل شده است.

 

 

 

 

 

 

 

درباره samaneh rahimi

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

WeCreativez WhatsApp Support
معمولا در ساعات کاری زیر یک ساعت پاسخ داده می شود.