فروش کارتن کفی دایکاتی به صورت عمده و بدون واسطه در مرکز چاپ رویان، آغاز گردیده است. کارتن ها سهم ویژه ای در امر بسته بندی دارند و به همین علت نیز امروزه انتخاب مهمی برای هر یک از مشاغل محسوب می گردند.

مناسب بودن قیمت کارتن برای بسته بندی محصولات در انواع مختلف و نبود محدودیت در این زمینه، موجب انتخاب هر یک از متقاضیان مانند شرکت ها و کارخانجات گردیده است.

قیمت کارتن دایکاتی

داشتن دیواره های مقاوم و مستحکم در کارتن کفی دایکاتی موجب گردیده است تا این محصول برای بسته بندی انواع کنسرو ها و قطعات خاص انتخاب گردد. فروشکارتنکفیدایکاتی به عنوان یکی از انواع کارتن های پرکاربرد با قیمت های متنوعی در بازار آغاز گردیده است.

مولفه های مهمی که در قیمت گذاری نقش مهم و موثری را ایفا می نمایند عبارت اند از :

  • تولیدکنندگات
  • مواد اولیه به کار گرفته شده در تولید
  • سفارش یا تولید بدون سفارش ابتدایی
  • تعداد تولید کارتن
  • طراحی های خاص
  • چاپ لوگو
  • و …

فروشکارتنکفیدایکاتی از طریق مرکز چاپ رویان، به صورت اینترنتی ادامه خواهد داشت تا از این طریق مسیری محدود برای متقاضیان ایجاد نگردد.

مزایا و معایت کارتن کفی دایکاتی

هر یک از انواع کارتن ها در امر بسته بندی دارای مزیت ها و معایب خاصی هستند،

که با توجه به هدف و مقصد نهایی خریداران تعیین می گردند.

معیار تشخیص کیفیت یک نوع از مقوا، قطعا ضخامت آن، شرکت تولید کننده و موارد دیگری است که هر یک دارای اهمیت خاصی خواهند بود. تفاوت اصلی مقوا و کاغذ بالا بودن موارد کاربردی و … می باشد که برای مصرف کنندگان صرفه اقتصادی بیشتری خواهد داشت.

امکان چاپ و تکثیر بیش از ۱۰۰۰ کارتن دایکاتی در مدت زمانی کوتاه، موجب گردیده است تا از این طریق بیشترین سودآوری برای تولیدکنندگان و هم چنین خریداران ایجاد گردد.

شرکت ساخت کارتن کفی دایکاتی

کفی کارتن به صورت معمولی و دایکاتی تولید می گردد که نمونه کارتن دایکاتی معمولا طرفداران بیشتری با توجه به تنوع بالا خواهد داشت.

صنعت تولید کارتن همواره رو به پیشرفت و توسعه می رود، چرا که این صنعت یکی از بهترین پارامتر ها برای تامین نیاز بسته بندی محصولات را ایجاد نموده است.

مقاومت در برابر خم شدگی، تا شدن یا رطوبت از جمله ویژگی های مهمی است که می توان برای کارتن ها به آن اشاره نمود. ویژگی هایی که علاوه بر ایجاد دایره کاربردی گسترده تر، موجب کاهش هزینه های نهایی برای خریداران نیز می گردد.

بسته بندی از جمله مسیر های تولید به شمار می رود، اهمیت این مسیر برای حفظ بهداشت و هم چنین کیفیت محصولات بالاست. در نتیجه انتخاب کارتن ها برای بسته بندی در سال های اخیر بیش از پیش افزایش یافته است، چرا که بسیاری از متقاضیان از اهمیت و قابلیت های بی شمار کارتن ها در حفظ هر چه بهتر کیفیت محصولات مطلع هستند.

صنعت کارتن سازی در ایران

صنعت کارتن سازی در ایران و کشور های پیشرفته دنیا هر روزه رو به توسعه و گسترش می رود. این صنعت از اهمیت بسزایی در زمینه های اقتصادی برخوردار است و می توان فاکتور های مهم اقتصادی در این صنعت را شامل موارد ذیل دانست.

  • بالا بودن تقاضا در بازار های خرید
  • نبود محدودیت های معمول در زمینه های تولیدی
  • قیمت های مناسب برای خرید مواد اولیه
  • امکان بازیافت چندین باره محصولات کارتنی تولید شده
  • سازگاری این محصولات با محیط زیست
  • هزینه و قیمت تمام شده مناسب

یکی از اصلی ترین دلایل در انتخاب کارتن کفی دایکاتی، امکان نمایش ساده محصولات به جهت دارا بودن دیواره های کوتاه می باشد. این کارتن ها دارای قیمت مناسبی نیز هستند و هم چنین قابلیت تولید بالایی را نیز دارند. تولید این کارتن ها توسط شرکت های تولیدکننده معمولا بدون در نظر گرفتن طرحی خاص صورت می گیرد، این خریداران و سفارش دهندگان هستند که تعیین کننده طرح نهایی کار خرید می باشند.

چاپ کارتن کفی دایکاتی

فروشکارتنکفیدایکاتی به جهت بازار های پررونق تقاضا به شکل گسترده جریان دارد، این کارتن ها معمولا از کیفیت بالایی برخوردار هستند و ظاهر ویژه آن ها نیز بهترین گزینه برای خرید محسوب می گردد.

امکان استعلام قیمت های خرید کارتن کفی دایکاتی به صورت مستقیم نیز وجود خواهد داشت. در نتیجه محدودیتی برای اطلاع از قیمت ها و در نهایت خریدی بی واسطه وجود نخواهد داشت.

اطلاع از فاکتور های مختلفی نظیر کیفیت و قیمت این فرصت را ایجاد خواهد نمود تا خریداران بتوانند با داشتن دانشی کافی و جامع، نسبت به خرید مستقیم و مقرون به صرفه اقدام نمایند.

چاپ طرح های خاص روی کارتن های دایکاتی، به عنوان یک برند سازی می تواند در زمینه جذب مشتریانی خاص و ویژه نیز بسیار کاساز باشد.

قیمت عمده کارتن کفی دایکاتی

قیمت عمده این محصول در مرکز فروشکارتنکفیدایکاتی از طریق کارشناسان فروش به سادگی قابل دریافت می باشد. قیمت ها برای خریداران متغیر است و همین امر موجب می گردد تا بخش گسترده ای از خریداران تفاوت قیمت ها در خرید عمده را احساس نمایند.

کارتن های دایکاتی با توجه به ظاهر متفاوت و طراحی خاص، گزینه ایده آل تری برای خریداران به شمار می روند. علاوه بر این، کیفیت بالا و استفاده از مواد اولیه مرغوب در تولید از مهم ترین ویژگی های کارتن کفی دایکاتی است.

فروش کارتن کفی دایکاتی

فروشکارتنکفیدایکاتی از طریق مجموعه چاپ رویان در سراسر کشور به واسطه موازین آنلاین، محدودیت های معمول را از میان برداشته است.

پایداری کارتن در مقایسه با کاغذ و سایر محصولات موجود در بازار برای بسته بندی، به سادگی قابل لمس خواهد بود. کارتن ها به ویژه کارتن کفی دایکاتی، انتخاب مناسبی برای بسته بندی انواع محصولاتی نظیر کنسرو ها، قوطی های کنسروی، قطعات ریز و هر یک از محصولات مشابه هستند.

امکان مشاهده بسته بندی محصولات قرار گرفته شده در کارتن دایکاتی توسط خریداران، زمینه ساز کنترل کیفیت ظاهری و بسته بندی است. همین موضوع به تنهایی در امر بازاریابی نتیجه ای فوق العاده خواهد داشت.

ویژگی های کارتن کفی دایکاتی به دو دسته ویژگی ظاهری و ویژگی های کیفیتی تقسیم می گردند. هر یک از این دو دسته بندی اهمیت خاصی نیز خواهند داشت که می توان نسبت به کسب اطلاعاتی تخصصی تر نیز در این رابطه اقدام نمود.

درباره samaneh rahimi

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

WeCreativez WhatsApp Support
معمولا در ساعات کاری زیر یک ساعت پاسخ داده می شود.