مرکز فروش مقوای پشت طوسی عرضه کننده بهترین نمونه از این مقوا با قیمت هایی ایده آل برای خریداران در سراسر کشور می باشد. برند ها و مجموعه های مختلفی تولید کننده و حتی واردکننده این مقوا در کشور به منظور تامین نیاز بازار های خرید می باشند.

تولید مقوا پشت طوسی

مقوا پشت طوسی از جمله کاربردی ترین انواع محصولات به شمار می رود که دارای بازار های خرید متعدد و متنوعی است. این مقوا به طور کلی امروزه در مسیر ها و محور های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد که از جمله اصلی ترین آن ها می توان به صنعت چاپ و بسته بندی اشاره نمود.

این محصول با نام های تجاری مختلفی در بازار عرضه می گردد که عبارت اند از :

  • مقوا پشت طوسی ایرانی
  • چینی
  • هندی
  • روسی

تفاوت کیفیت و قیمت هر یک از این برند ها به سادگی برای خریداران قابل لمس و مشاهده خواهد بود. تولید مقوا با استفاده از کاغذ صورت می گیرد و این موضوع موجب می گردد تا این دو محصول مشخصاتی نزدیک به هم داشته باشند. مشخصاتی از جمله کیفیت مشابه، قیمت های مناسب و … که در زمینه های تولیدی عمده مورد توجه قرار می گیرد.

مرکز پخش مقوا پشت طوسی

پخش این مقوا توسط مرکز پخش اینترنتی چاپ رویان در کشور آغاز گردیده است. برای انتخاب یک مقوا درجه یک، فاکتور های کارآمد متعددی وجود خواهد داشت که از جمله این فاکتور ها باید به کیفیت بالا اشاره نمود.

تنها مشکل مهمی که برای بسته بندی با کارتن وجود دارد، آسیب دیدگی بسیار کارتن در مقابل حرارت و رطوبت است. این تنها نقطه ضعفی است که در بسته بندی با کارتن بسیاری از شرکت ها و مجموعه ها با آن رو به رو هستند.

اما با این حال هم چنان کارتن یکی از اصلی ترین گزینه ها در موضع بسته بندی شناخته می شود. هم چنین بالا بودن نقاط قوت کارتن از جمله وزن سبک، قابلیت حمل آسان و … جزو مواردی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

قیمت خرید عمده مقوا

قیمت مقوا پشت طوسی در مرکز چاپ رویان به موجب حذف واسطه ها تعیین خواهد شد. مقوا پشت طوسی توسط شرکت ها و مجموعه های بسیاری تولید می گردد که هر یک فرمول خاصی در روش های تولیدی دارند.

عموم محور های تولیدی، کیفیت را مهم ترین پارامتر در تولید می دانند و به همین واسطه نیز کیفیت بسیاری از مقوا های تولید شده پشت طوسی در بازار بالاست.

کاربرد مقوا پشت طوسی

تولید مقوا پشت طوسی با استفاده از مواد اولیه مشخص و به کار گیری روش های خاص صورت می گیرد. این مقوا دارای دو لایه است که یکی سفید و دیگری طوسی می باشد. کشور های محدودی تولید کننده عمده مقوا پشت طوسی در جهان اند، کشور هایی مانند هند، کره، چین، اندونزی که صادرکنندگان عمده این مقوا می باشند.

وارد کنندگان مقوا در کشور

واردکنندگان مقوا در کشور شرکت های مختلفی اند که با در نظر گرفتن نیاز بازار های داخلی، نسبت به واردات گسترده این مقوا اقدام می نمایند.

استفاده از مقوا پشت طوسی در مواردی مانند چاپ و بسته بندی، کارتن سازی و جعبه سازی مشاهده می گردد. ضخامت مقوا پشت طوسی معمولا بالا است و همین موضوع موجب می گردد تا ویژگی های این مقوا در مقایسه با کاغذ متفاوت باشد.

برای انتخاب مقوا پشت طوسی با نام های تجاری مختلف، عموما موضوع قیمت مورد توجه قرار می گیرد. هر چند موارد بسیار دیگری از جمله کیفیت نیز در دستور کار مصرف کنندگان قرار خواهند داشت. مقوا پشت طوسی در لول های کیفیتی مختلفی تولید می شود که هر یک برای اهداف خاصی مورد استفاده قرار می گیرد.

لول هایی که در صورت کیفیت کم تر، رنگ متفاوتی به مقوا می دهند و برای مصارفی با حجم کم تر مورد استفاده قرار می گیرند.

فروش اینترنتی انواع مقوا درجه یک

فروش اینترنتی مقوا پشت طوسی باکیفیت بالا در کشور آغاز گردیده است. این مقوا در زمینه های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد که از جمله این موارد حتی می توان به بسته بندی دستمال کاغذی و دستمال های مرطوب نیز اشاره نمود.

محصولات دیگری از جمله محصولات شوینده، قطعات شکستنی و … نیز به واسطه مقوا پشت طوسی بسته بندی می گردند. این مقوا هم چنین در گرماژ های مختلف و ابعاد متنوعی با توجه به سفارش مصرف کنندگان و خریداران تولید می گردند.

این محصول دارای مقاومت بالایی است و امکان تولید انبوه و عمده آن نیز از فاکتور های مهم به منظور انتخاب مقوا پشت طوسی در صنایع تولیدی محسوب می گردد.

دو صفحه تشکیل دهنده مقوا طوسی با استفاده از مواد مخصوص و مرطوب بر روی یکدیگر قرار می گیرند و به همین علت عموما کیفیت این محصول بسیار بالاست.

گرماژ های متنوع مقوا طوسی عموما بین ۲۳۰ تا ۴۵۰ هستند که توسط تولیدکنندگان با توجه به هدف مورد نظر قابلیت انتخاب را ایجاد می نمایند.

مرکز فروش مقوای پشت طوسی

مرکز فروش مقوای پشت طوسی ( چاپ رویان ) با معرفی انواع مقوا پشت طوسی و کاربرد های هر یک، بستر اطلاعاتی کاملی را برای خریداران ایجاد نموده است.

این مقوا عموما دارای کاربرد های متنوعی است و بر همین اساس نیز تقاضا تولید آن در بازار های ایران بالا می باشد. بسیاری از محصولات با استفاده از این مقوا بسته بندی می گردند و شاید حتی این نوع بسته بندی به عنوان یک برند شاخص شناخته می شود.

استفاده از الیاف بازیافت پذیر در تولید مقوا پشت طوسی موضوع مهمی است که به واسطه آن مجددا این مقوا به چرخه تولید بدون کوچک ترین زیانی باز خواهد گشت.

علاوه بر تمامی کاربرد های شاخص و محسوس مقوا پشت طوسی، این مقوا هم چنین می تواند در بسته بندی های دارویی نیز انتخاب شود. جنس ضخیم یا نازک بودن مقاوم پشت طوسی مرتبط با روش و هدف از تولید آن خواهد بود.

قابلیت تولید بسیار انبوه این مقوا یکی از مواردی است که قیمت تمام شده آن برای خریداران را به خوبی کاهش خواهد داد. امکان اطلاع از قیمت ها به صورت روزانه توسط خریداران و متقاضیان بدون محدودیت وجود خواهد داشت.

درباره samaneh rahimi

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

WeCreativez WhatsApp Support
معمولا در ساعات کاری زیر یک ساعت پاسخ داده می شود.