مرکز فروش کارتن سه لا در ایران یکی از مراکز عرضه کننده مستقیم انواع کارتن های درجه یک و باکیفیت بالا محسوب می گردد.

کارتن سه لا محصول بسیار مهمی در عرصه بسته بندی به شمار می رود و استفاده از آن می تواند موجبات سهولت در هر نوع روشی را به دنبال داشته باشد.

لایه بندی های کارتن سبب افزایش کیفیت و مقاومت آن خواهد شد و کارتن سه لایه یکی از انواع کارتن های کاربردی با توجه به مقاومت بالا به شمار می رود. قیمت کارتن با در نظر گرفتن نوع لایه و ضخامت آن تعیین می گردد و به همین علت نیز انتخاب نوع قیمت با خریداران می باشد.

مجموعه چاپ رویان در ایران، از جمله مراکز موفق در عرصه تولید و چاپ کارتن با بهترین کیفیت و قیمت می باشد. کارتن سه لایه مواد مصرف متعددی خواهد داشت و استفاده از آن در مواردی مانند اسباب کشی، بسته بندی لوازم منزل، بسته بندی های کوچک و بزرگ و … صورت می گیرد.

کارتن 3 لا

کارتن ۳ لا

قیمت فروش کارتن سه لا

مرکز فروش کارتن سه لا رویان در ایران، قیمت عرضه مستقیم و بی واسطه کارتن سه لایه با بهترین کیفیت را برای خریداران تعیین نموده است. اطلاع از قیمت خرید به صورت روزانه و لحظه ای این فرصت را ایجاد خواهد نمود تا هر یک از خریداران شرایط لازم برای خریدی سودآور را تجربه نمایند.

کارتن از مهم ترین و اصلی ترین محصولات برای بسته بندی شناخته می شود و انتخاب آن عموما در هر ردیف و هر نوع فعالیتی صورت می گیرد. بالا بودن تعداد ورقه ها و لایه های کارتن، موجب افزایش ضخامت و مقاومت آن در بسته بندی و در نتیجه حفظ سلامت و کیفیت محصولات خواهد شد.

ورقه های کارتن دارای کیفیت مختلف و متنوعی هستند و این موضوع به صورت مستقیم بر قیمت ها تاثیرگذار خواهد بود. یکی از عوامل تعیین کننده قیمت ها، شرکت و مجموعه تولید کننده کارتن می باشد که با توجه به فرمول های تولیدی، قیمت نهایی محصولات را نیز متفاوت می سازد.

بسته بندی از جمله اجزا بسیار مهم در هر صنعت و هر کسب و کار شناخته می شود، اجرا این روش نهایی با بهترین قیمت ها، نتایج سودآور و مهمی را برای تمامی مجموعه ها به همراه خواهد داشت.

 

انواع کارتن های تولید شده در ایران

انواع کاغذ ها و کارتن های موجود در بازار کشور متنوع است، این تنوع از نظر کیفیت، قیمت، ابعاد و ضخامت مشخص خواهد شد. امروزه در بیش از ۹۰ درصد موارد، از کارتن برای بسته بندی تمامی محصولات کوچک و بزرگ استفاده می شود.

شاید مهم ترین و اصلی ترین مشخصات و ویژگی های کارتن در مقایسه با سایر روش های بسته بندی، سازگاری بسیار بالا با محیط زیست باشد. چرا که این موضوع در دراز مدت نتایجی کاملا ویژه را به همراه خواهد داشت، به همین علت نیز استفاده از کارتن دغدغه محیط زیست را افزایش نخواهد داد.

دو روش اصلی و کلی در تولید کارتن ها وجود دارد که عبارت اند از : رولی و ورقه ای، این دو روش هر یک دارای مشخصات، مزیت ها و هم چنین هزینه های خاصی می باشند.

ضخامت و تعداد لایه های مناسب برای هر کارتن با در نظر گرفتن محصول قرار گرفته شده در آن تعیین می گردد. کارتن های سه لایه شامل دو ورقه صاف و یک ورقه چین خورده در کنار یکدیگر می باشند. تنها تعداد ورقه های کارتن تعیین کننده میزان کیفیت نخواهند بود، بلکه پارامتر های بسیاری در این مهم، تعیین کننده کیفیت نهایی می باشند.

 

خرید کارتن ارزان قیمت

خرید کارتن ارزان قیمت از طریق مرکز فروش کارتن سه لا کشور به صورت اینترنتی و بدون حضور و نیاز به واسطه امکان پذیر گردیده است. شرکت های بسیاری تولید کننده انواع کارتن به صورت عمده می باشند و به همین علت نیز تنوع در بازار خرید، یک امر ملموس به شمار می رود.

کارتن های ارزان قیمت و کارتن های معمولی هر یک دارای ویژگی های خاصی هستند و انتخاب آن ها توسط خریداران نیز صورت خواهد گرفت. بسیاری از خریداران اطلاعات محدودی در رابطه با کیفیت کارتن ها دارند و تنها فاکتور مورد نظر آن ها در خرید قیمت محصولات می باشد.

در حالیکه می توان با استفاده از اطلاعات موجود، نسبت به انتخاب بهترین نوع کارتن با ردیف های قیمت و هزینه مختلف اقدام نمود. شاید عمده ترین مشکل کارتن ها در هنگام بسته بندی، ضعف مقاومت در برابر فشار و آب باشد. در حالیکه مزیت های بسیاری را می توان برای کارتن ها از جمله کیفیت خوب، قیمت مناسب و هم چنین عدم محدودیت در بسته بندی مورد توجه قرار داد.

تولید جعبه های کارتنی برای مقاصد و اهداف مختلف، میزان تنوع این محصولات را بسیار افزایش داده است. به طوری که امروزه برای هر هدفی از جمله بسته بندی های وسایل کوچک، بزرگ و … می توان کارتن را به عنوان یک گزینه و یک اولویت مهم مدنظر قرار داد.

کارتن 3 لا

کارتن ۳ لا

مرکز فروش کارتن سه لایه رویان

مرکز فروش کارتن سه لا رویان، مجموعه ای حرفه ای در امر تولید و عرضه مستقیم بهترین محصولات برای رضایت مندی هر چه بیشتر خریداران در کشور است.

کارتن سه لا از جمله بهترین گزینه ها برای مقاصدی مانند بسته بندی محصولات در کارخانه ها، جابجایی لوازم سنگین یا سبک و … می باشد. چرا که علاوه بر کیفیت و مقاومت بالا، می تواند سهولت در جابجایی وسایل را نیز به همراه داشته باشد.

یکی از مزیت های بسیار مهمی که برای کارتن ها در هر نوع و با هرکیفیت می توان به آن اشاره کرد، امکان باز شدن و کم حجم کردن است. به طوری که پس از یک یا چند بار استفاده، می توان کارتن را دقیقا از خطوط موجود تا زده و به صورت ورقه هایی بلند اما کم حجم درآورد.

این موضوع موجب می گردد تا ضمن عدم آسیب به بافت کارتن، امکان استفاده چندین باره از این محصول نیز برای مصرف کنندگان فراهم شود. هم چنین امکان بازیافت ساده و کم هزینه کارتن، موجب خواهد شد تا مصرف کنندگان بتوانند پس از استفاده نیز این محصول را به فروش برسانند و شاهد بهترین مزیت ها نیز باشند.

درباره samaneh rahimi

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

WeCreativez WhatsApp Support
معمولا در ساعات کاری زیر یک ساعت پاسخ داده می شود.