کاغذ کرافت یکی از انواع کاغذ های باکیفیت است که علت نام گذاری آن به این نام این است که با استفاده از فرایند کرافت تولید شده است و اولین نمونه آن در آلمان اختراع شده است.

مراکز فروش کاغذ کرافت با فروش انواع مختلف این محصول در گرماژ های مختلف، مشتریان زیادی در انواع صنف ها از سراسر کشور دارند که به نوعی با این کاغذ در ارتباط هستند، مقاومت بالای این کاغذ باعت شده که دامنه کاربرد بالایی را در صنایع مختلف داشته باشد.

فروش کاغذ کرافت A4

همانطور که گفته شد، کاغذ کرافت کاربرد های مختلفی دارد و به همین دلیل خرید و فروش کاغذ کرافت از رونق بالایی برخوردار است، یکی از این کاربرد ها، ساخت انواع برشور، پاکت و همچنین طراحی می باشد که لازم است در این زمینه ها، از انواع کاغذ کرافت A4  با گرماژ های ۹۰ و ۱۰۰ گرم، استفاده شود.

فروش کاغذ کرافت A4  توسط فروشندگان مختلفی انجام می شود که یکی از در دسترس ترین آنها فروشگاه های لوازم التحریر می باشند که معمولا نوع بسته بندی و خارجی آن را موجود دارند. برخی فروشگاه های لوازم هنری، نیز به فروش این محصول مشغول هستند و از این طریق به مشتریان علاقه مند به طراحی و نقاشی، خدمات رسانی می کنند.

تولید کنندگان کاغذ کرافت در ایران

در ایران تولید کنندگان زیادی به تولید کاغذ کرافت مشغول هستند که انواع مختلف این محصول را به ابعاد و گرماژ های گوناگون به صورت عمده به فروش می رسانند. این واحد های تولیدی از طریق تولید و فروش کاغذ کرافت به مشتریان، قدم های بزرگی در این زمینه برداشته اند، قیمت کاغذ کرافت ایرانی با توجه به کاهش یا حذف برخی هزینه ها از قیمت کمتری به نسبت انواع خارجی برخوردار می باشد. خریداران می توانند با تماس به دفاتر فروش یا نمایندگان فروش این کارخانه ها در سراسر کشور، نمونه های مختلفی از این محصول را خریداری نمایند.

خرید کاغذ کرافت به ارزان ترین قیمت

یکی از راه های خرید و تهیه کاغذ کرافت تهیه و خرید آن از مراکز تولیدی و نمایندگی های انحصاری می باشد.

تولید کنندگان کاغذ کرافت در ایران به دو صورت نمایندگی فروش و نمایندگی انحصاری فعالیت می کنند که نمایندگی های انحصاری به عنوان واسطه ای بین تولیدی و مشتری محسوب می شوند و فقط مجازند محصولات یک کارخانه را ارائه دهند پس بالطبع فروش کاغذ کرافت به این روش از قیمت مناسب تری برخوردار است وای از مزایای نمایندگی های فروش این است که تنوع برند بیشتر است و خریدار می تواند برند های مختلف کاغذ کرافت را تهیه کند.

خرید کاغذ کرافت از نمایندگی های برند های خارجی نیز می‌تواند بسیار کمک کننده باشد به این طریق که مشتری با نمایندگان یا عمده فروشانی که به واردات این کالا مشغولند مراجعه نماید و بعد از استعلام قیمت و دیدن نمونه محصول خرید خود را نهایی سازد.

کاربرد های کاغذ کرافت در صنایع مختلف

خرید کاغذ کرافت توسط استفاده کنندگان و خریدران متفاوتی صورت می گیرد که از مهم‌ترین آنها می توان به کارخانه های ساخت انواع ورق های چند لایه مقوایی اشاره نمود.

این تولیدی ها که به تولید انواع کارتن های سه لا، پنج لا و هفت لا مشغولند در برخی موارد لایه های این کارتن ها را از نوع کرافت در نظر می گیرند که می توان به لاینر و کاغذ چین اشاره کرد. برخی دیگر از کاربرد های این کاغذ عبارتند از :

  • استفاده از کاغذ کرافت به عنوان ساخت پاکت های بسته بندی
  • استفاده از کاغذ کرافت به عنوان الگوی خیاطی
  • استفاده به عنوان کاغذ طراحی و نقاشی
  • جایگزین نایلون در خرید میوه و سبزی
  • ساخت کاغذ های محافظ با استفاده از یک لایه چین و لاینر
  • و…

خرید عمده کاغذ کرافت

فروش کاغذ کرافت به صورت رول و شیت به خریداران عرضه می شود که بنا به نوع استفاده باید نوع مناسب را خریداری نمود.

برای خرید عمده کاغذ کرافت می توان از طریق فضای مجازی و اینترنت اقدام نمود و با استفاده از سایت های تولید کنندگان و فروشندگان این محصول سفارش خرید خود را ثبت نمو به این روش که بعد از ورود به سایت های مربوطه از طریق منوی  «ارتباط با ما» درخواست خود را به فروشنده یا تولید کنندگان تقدیم کرد و در آن میزان خرید و نوع کاغذ را به فروشنده اعلام نمود. از مزایای این روش می توان به راحتی دسترسی و خرید کاغذ کرافت ارزان تر اشاره کرد.

خرید بدون واسطه کاغذ کرافت به قیمت درب کارخانه

برای خریدارانی که قصد خرید عمده این محصول را دارند تهیه کاغذ کرافت به قیمت ارزان بسیار اهمیت دارد و این امکان پذیر نیست مگر با خرید بدون واسطه کاغذ کرافت به صورت مستقیم.

برخی عمده فروشان یا بنک داران با سیاست هایی که در بازار بکار می گیرند با کارخانه های تولید کننده این محصول در ارتباط هستند و به مشتریان از طریق فروش کاغذ کرافت با قیمت درب کارخانه  خدمات رسانی می کنند این طیف به نوعی واسطه محسوب می شوند ولی با این تفاصیل باز هم شاهد هستیم که انواع کاغذ کرافت ارزان را عرضه می کنند که در برخی موارد از قیمت فروش کارخانه هم ارزان تر تمام می شود.

خرید کاغذ کرافت مازندارن

مازندران به دلیل برخورداری از جنگل های فراوان و انواع چوب های باکیفیت مناسب برای ساخت کاغذ کرافت بهترین پتانسیل را برای تولید این محصول برخوردار است.

کارخانه کاغذ کرافت مازندران که در قالب چاپ رویان فعالیت می کند توانسته است با بهره برداری از انواع منابع چوب خام توانسته است انواع مختلف کاغذ و مقوا را تولید کند و از طریق ساخت و فروش کاغذ کرافت در ابعاد و بسته بندی های گوناگون علاوه بر فروش داخلی، حجم بالایی از تولیدات خود را به کشور های همسایه مانند عراق، افغانستان، پاکستان، سوریه ترکیه و… به صورت رول و شیت با ابعاد استاندارد بین المللی، صادر کند.

فروش کاغذ کرافت ارزان و با کیفیت تنها بخشی از اقدامات کارخانه محسوب می شود اخیرا نیز با توسعه بیشتر تولیدات خود توانسته انواع کاغذ تحریر و سفید را نیز تولید نماید. خریداران می توانند با تماس با واحد فروش و نمایندگان فروش این کارخانه از طریق خرید کاغذ کرافت باکیفیت ایرانی، از تولیدات ملی حمایت کنند و زمینه اشتغال جوانان را فراهم سازند.

 

 

درباره samaneh rahimi

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

WeCreativez WhatsApp Support
معمولا در ساعات کاری زیر یک ساعت پاسخ داده می شود.