برای خرید کارتن دایکاتی که یکی از انواع کارتن های بسیار پر کاربرد نیز محسوب می شود می توان از طریق نمایندگی ها، فروشگاه های اینترنتی و کارخانه های کارتن سازی، بدون واسطه و با قیمت هایی رقابتی اقدام نمود.

علت نام گذاری این محصول به نام دایکاتی، به روش تولید آن برمی گردد و از آنجایی که با دستگاه های دایکات ساخته می شود به این نام مشهور است. کارتن کفی دایکاتی تنها یکی از محصولاتی است که به این طریقه تولید می شود و مشتری خرید کارتن کفی دایکاتی این امکان را دارد که این محصول را در زمان بسیار کمتری نسبت به گذشته که از دستگاه های عادی استفاده می شد، تهیه نماید.

قیمت خرید کارتن دایکاتی در انواع مختلف

کارتن ها می توانند نقش مهم و موثری در یک بسته بندی ایده آل و باکیفیت را ایفا نمایند از همین رو توجه به ظاهر،

کیفت و قیمت آن از جایگاه ویژه ای برخوردار است. قیمت  خرید کارتن دایکاتی ه عوامل مختلفی بستگی دارد که برخی از آنها عبارتند از :

  • نوع مقوا یا کارتنی که در تولید آن استفاده شده است
  • ابعاد و اندازه های آن
  • میزان یا تیراژ خرید
  • طرح چاپ شده روی آن
  • و….

مهم ترین مزایای کارتن های دایکاتی چیست ؟

امروزه کارتن ها برای بسته بندی انواع محصولات مختلف مورد استفاده قرار می گیرند و از نقش پررنگ بسته بندی در جذب مخاطب و افزایش فروش نمی توان چشم پوشی نمود.

سال های اخیر انواع کارتن ها را به روش های دستی یا نیمه اتوماتیک می ساختند و این فرایند در کنار دشواری زیاد، بسیار زمان بر بود به همین دلیل روشی خلاقانه به نام برش دایکات ابداع شد که برای تولید بسته بندی های جدید، با کم ترین اتلاف وقت و نهایت دقت مورد استفاده قرار گرفت.

برخی از مزایای کارتن هایی که با این تکنولوژی ساخته می شوند قعبارتند از :

  • ارزان بودن قیمت خرید کارتن دایکاتی ساخته شده با این روش
  • دقت بالا در برش و تا زدن مقوا که باعث می شود بسته بندی با محصول بیشترین تطابق را داشته باشد
  • کاهش زمان تولید کارتن های دایکاتی به دلیل سرعت بالای تولید
  • نیاز به نیروی کار کمتر به دلیل اتوماتیک بودن کلیه مراحل ساخت جعبه
  • و…

خرید انواع کارتن های دایکاتی

کارتن های دایکاتی که بوسیله قالب تیغ دار تولید می شوند بیشترین کاربرد در بسته بندی را شامل می شوند که خود کارتن دایکاتی دارای انواع مختلفی است مانند:

  • نمونه هایی که برای بسته بندی  محصولاتی مانند میوه و صیفی جات صادراتی مورد استفاده قرار می گیرد و تازگی و رطوبت محصول را در سردخانه نگه حفظ می کند، همچنین به آن نیز کارتن سردخانه ای گفته می شود
  • کارتن های تلسکوپی مانند انواع کارتن های فله خرما و میوه هایی همانند سیب،
  • کارتن هایی که به منظور بسته بندی لوازم خانگی بزرگ و سنگین استفاده می شود و بیشتر نقش کاور را انجام می دهد
  • کارتن چهار درب که درب آن از قسمت بالایی باز می شود همچنین کاملا کالا را محفوظ نگه داشته، جا به جایی جعبه کوچکتر هم یکی از کاربرد های این نوع کارتن است که بسیار هم پر کاربرد است

قیمت کارتن دایکاتی  در انواع محتلف با توجه به نوع کاربرد، اندازه و کیفیت آن، توسط کارخانه های جعبه سازی تعیین می شود و خرید کارتن دایکاتی ارزان و باکیفیت برای مشتریان از اهمیت بالایی برخوردار است زیرا تاثیر مستقیمی روی قیمت کالای تولیدی می گزارد.

نحوه محاسبه قیمت کارتن بسته بندی

همواره قیمت کارتن بسته بندی برای مشتریان اهمیت بالایی دارد و خریداران مشتاق هستند تا فرمول های قیمت گذاری یک جعبه مقوایی را دانسته تا بهترین خرید را با اطمینان خاطر انجام دهند.

بدین منظور بهتر است قبل از سفارش ساخت کارتن، نحوه محاسبه قیمت کارتن بسته بندی و فرمول های آن را از فروشنده یا کارخانه جویا شوید که معمولا فروشنده کارتن های بسته بندی روش های مختلفی برای قیمت گزاری دارند.

از مهم‌ترین عواملی که در قیمت یک کارتن تاثیر گزار است، نوع کارتن یا مقوای ساخته شده از آن می باشد که ۳ لا، ۵ لا، ۷ لا و… از انواع کارتن های بکار رفته در ساخت این محصول هستند.

قیمت کارتن دایکاتی نیز از طریق فرمول های مخصوصی که کارخانه ها از آن تبعیت می کنند تعیین می شود و در بسیاری از موارد همانند قیمت گزاری کارتن های معمولی می باشد و به زبان ساده می توان گفت که برخی معیار های قیمت گزاری با هم یکسان هستند، مانند قیمت نوع کارتن یا مقوا و تعرفه خدمات چاپ و طراحی روی محصول می باشد.

سفارش کارتن کفی دایکاتی

سفارش کارتن کفی دایکاتی

 

خرید اینترنتی کارتن کفی دایکاتی

سفارش کارتن کفی دایکاتی از طریق اینترنت تنها یکی از روش های خرید آن محسوب می شود گ این امکان را به خریدار می دهد که از هر جای کشور محصول خود را در طرح و ابعاد دلخواه سفارش و در موعد مقرر دریافت نماید.

خرید اینترنتی کارتن دایکاتی مزایای زیادی برای مشتریان دارد که چند مورد از آنها عبارتند از :

  • کاهش زمان سفارش و دریافت محصول
  • امکان دریافت تخفیفات ویژه یا کپن های تخفیف برای سفارشات بعدی
  • دریافت جوایزی که برخی فروشگاه ها برای جلب توجه مشتری ارائه می دهند
  • و…

لیست قیمت انواع کارتن کفی دایکاتی

لیست قیمت کارتن کفی دایکاتی  را می‌توان از فروشندگان و تولیدی های این محصول استعلام و دریافت کرد البته ارسال آن به صورت  ماهانه یا هفتگی توسط برخی تولید کنندگان به منظور ارتباط همیشگی و مستمر با مشتری انجام می‌شود که انواع لیست قیمت های خود را از طریق ایمیل، فکس، شبکه های اجتماعی و… برای مشتری ارسال می کنن.

همچنین برخی از  شرکت های مربوطه  در فضای مجازی و سایت های متعلق به خود، لیست قیمت های خود را در معرض دید عموم قرار می دهند و در زمان های مختلف در صورت تغییر قیمت آن را بروز رسانی با آپدیت می کنند.

لیست قیمت سفارش کارتن دایکاتی و مخصوصا نوع کفی آن بسته به سیاسیت های قیمت گزاری شرکت های تولیدی از قیمت هایی رقابتی برخوردار می باشد. مشتریان می توانند پس از مقایسه قیمت ها یا خدمات ارائه شده بهترین کارتن مناسب کالای خود را سفارش دهند.

درباره samaneh rahimi

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

WeCreativez WhatsApp Support
معمولا در ساعات کاری زیر یک ساعت پاسخ داده می شود.