کارتن از اساسی ترین مواد اولیه ساخت انواع جعبه های مقوایی محسوب می شود و همچنین کارتن سه لا از بیشترین کاربرد نسبت به انواع پنج لا و هفت لا برخوردار است.

ساخت کارتن سه لا توسط تولید کنندگان زیادی در کشور انجام می شود که کیفیت ها و قیمت های متفاوتی را از این محصول شاهد خواهیم بود که برای سفارش ساخت آن نیاز است تا به روش های مختلفی با این تولیدی ها تماس حاصل نمایید.

مراکز فروش کارتن سه لا در سراسر کشور

ساخت کارتن سه لا فرایند پیچیده ای دارد و همچنین انواع مختلفی از آن را در بازار شاهد خواهیم بود که کاربرد های مختلفی را در ساخت انواع جعبه های مقوایی دارد.

مراکز فروش این نوع کارتن در سراسر کشور فعالیت می کنند و می توان به آنها از طرق مختلف دسترسی پیدا نمود یکی از این فروشندگان که خود نیز تولید کننده این محصول می باشند، با تولید گرید های مختلفی از این کارتن، مشتریان مختلفی را به خود جذب کرده اند. این واحد های تولیدی با استفاده از تبلیغات گسترده در اینترنت، مجلات، روزنامه ها و… سعی کرده اند تا سهم خود را ا این فضای رقابتی افزایش دهند و با این کار فروش و مشتریان بیشتری داشته باشند.

خرید اینترنتی کارتن سه لا به ارزان ترین قیمت

خرید کارتن سه لا که یکی از اساسی ترین مواد اولیه  کارتن سازی محسوب می‌شود و از روش های مخهایی قابل انجام است که یکی از بهترین آنها استفاده از فضای مجازی و اینترنت است، خریدی که از طریق اینترنت صورت گیرد برای خریدار مزایای زیادی در پی خواهد داشت که که یکی مهم ترین آنها بهره مندی از قیمت های مناسب و ارزان است زیرا خرید کارتن سه لایه با ارزان ترین قیمت یکی از اصلی ترین دغدغه های تولید کنندگان است.

فروشندگان و تولید کنندگان انواع مقوا و کاغذ با راه اندازی سایت‌ها و ایجاد کانال ها و گروهایی در شبکه های اجتماعی، به این کار مشغول هستند زیرا فضای مجازی یا اینترنت بستری ایجاد کرده است که افرادی با سنین مختلف و شغل های گوناگون با آن ارتباط دارند که همین باعث شده که مشتریان زیادی جذب و خواهان خرید یا سفارش ساخت کارتن سه لا و انواع دیگر آن باشند.

مراکز فروش ورق کارتن سازی

برای ساخت انواع کارتن و جعبه های مقوایی نیاز است تا ورق های خام مقوایی از مراکز فروش یا ساخت آن، خریداری شوند و بعد توسط دستگاه های تولیدی، به جعبه های مختلف با کاربرد های مختلفی تبدیل شوند و از جایی که کارتن سه لا بیشترین کاربرد را در این صنایع دارد، مسلما تولید کنندگان در حوزه بیشتر فعالیت می کنند.

برای دسترسی به مراکز فروش ورق کارتن سازی می توان به فروشندگان یا نمایندگی های فروش کارتن سه لا یا انواع دیگر مقوا در شهرهای بزرگ مراجعه نمود و از این طریق نمونه مورد نیاز خود را تهیه کرد، برخی از این نمایندگی ها فقط به فروش کارتن های خارجی مشغول هستند و از طریق واردات، این محصول را به فروش می رسانند البته نمایندگی های برند های ایرانی هم در این حوزه با ارائه محصولات باکیفیت و درجه یک ایرانی همپای کارتن های خارجی پیش می روند.

کاربرد های انواع کارتن سه لا

فرایند ساخت کارتن سه لا بسیار پیچیده است زیرا انواع آنها بسیار زیاد است و بسته به نوع کاربری، جنس آنها متفاوت می باشد.

کارخانه هایی که به ساخت کارتن سه لا مشغول هستند با تغییراتی که در نوع مقوای لاینر و چین شده انجام می دهند گرید های متفاوتی از آن را تولید می کنند.

برای بسته بندی هایی که کاربرد آنها حمل وسایل سنگین وزن می باشد نیاز است تا جنس لاینر را ضخیم تر و نوع کاغذ چین را مرغوب تر انتخاب نمایند یا در ساخت کارتن هایی که در معرض رطوبت کم هستند بهتر است جنس لاینر را از مقوا هایی که در رطوبت از خود تا حدی مقاومت نشان می دهند استفاده شود همچنین اگر جنس لاینر را از انواع کاغذ کرافت باکیفیت در نظر بگیرند، مقاومت کارتن در برابر پیچش ها افزایش پیدا می کند.

خرید کارتن سه لا در استان های دیگر

افرادی هستند که در شهرهای کوچک و استان های کم جمعیت به تولید جعبه های مقوایی مشغول هستند و نیاز اولیه آنها که بیشتر کارتن سه لا است را  باید از از شهرهای بزرگی مانند تهران و مشهد تهیه نمایند.

برای خرید کارتن سه لا از شهرهای دیگر خریداران باید بعد از استعلام قیمت کارتن سه لا به فروشندگان انواع کارتن های سه لا در شهرهای دیگر مراجعه یا درخواست های خود را به روش های غیر حضوری ارسال نمایند و فروشنده بعد از تسویه حساب به روش های رایج مانند، ارسال از طریق باربری یا پست محصول را ارسال می کند. روش دیگر خرید کارتن سه لا، جستجوی کارخانه هایی است که به ساخت کارتن سه لا مشغول هستند و از آنجایی که اکثر کارخانه ها داری سایت اینترنتی هستند به راحتی می توان آنها را با جستجوی کوتاهی در فضای مجازی پیدا نمود. البته در خرید های اینچنینی اطمینان از کیفیت مهمترین نکته خرید می باشد پس بهتر است قبل از خرید عمده کارتن سه لا نمونه ای را جهت تست خریداری و بعد از آن سفارش خود را ثبت نمایید.

فروش ورق کارتن سه لا در تهران

تهران به عنوان بزرگترین و پرجمعیت ترین شهر ایران در این زمینه یعنی تولید و فروش انواع ورق کارتن به نسبت شهرهای دیگر پیش قدم و جلوتر است، معمولا فروش ورق های کارتن سه لا به صورت عمده انجام می شود و شرکت‌های تولیدی در تهران بزرگترین فروشنده این محصول محسوب می شوند که از طریق ساخت کارتن سه لا با گرید های مختلف به این کار مشغول هستند، معمولا هر واحد تولیدی در تهران دفاتر فروش و نمایندگی های فروش را دارا می باشند که از طریق آنها به ارائه محصولات خود مشغولند.

البته برای تهیه انواع خارجی و باکیفیت ورق های کارتن می بایست تا با نمایندگان برند های خارجی در تهران ارتباط برقرار کرد که میتوان با استفاده از تلفن، ایمیل یا فکس سفارشات خود را ارسال نمود.

 

درباره samaneh rahimi

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

WeCreativez WhatsApp Support
معمولا در ساعات کاری زیر یک ساعت پاسخ داده می شود.